Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 185 van 188

JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Waar erger jij je aan?

Aan een level in New Super Mario Bros Wii (de toren van wereld 7). De eerste helft is niet zo moeilijk, maar de tweede helft wel. Dan moet je op een balk staan die beweegt als de Wii afstandsbediening beweegt en dan worden er ook nog Bob-ombs naar je toe geschoten. Inmiddels gaat het al beter maar je moet wel een vuurbloem hebben. Want als je die verliest ener komen te veel Bob-ombs dan heb je de poppen aan het dansen (en moet ik nog de de laatste Starcoin pakken en met Ludwig vechten). En de Wii afstandsbediening heeft ook nog betere batterijen nodig! Eerst de Shy Guy, nu dit :mad! Het moet niet gekker worden!
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Waar erger jij je aan?

Oké, ik heb Ludwig verslagen én de Starcoin gepakt. In de toren dan, want er is ook een kasteel waar je met hem een nog moeilijker gevecht aangaat. Maar dat komt straks wel. Verder erger ik me eraan dat de Chiquita reclame weer te zien is als je Simpoints wilt verdienen. Ik haat bananen! :mad
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Waar erger jij je aan?

Ik ben te dom voor een lightning/shadow mod om het te configureren. :sweatdrop Want nu doet ie het niet meer, eerst wel alleen toen was alles te donker en wazig.. Maar ik denk dat ik niet de enigste ben die het niet snapt want het is een beetje raar uitgelegd en ook nog eens Engels.
Het is trouwens een soort GTA mod, betere belichting etc.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Waar erger jij je aan?

^ Ik haat mijn maat nu ook, zo'n tussenmaat.. En ik had dat ook eens met schoenen, zo'n zuur moment..

Hoofdpijn, komt door mezelf van gisteravond maar toch.
Afbeelding
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Waar erger jij je aan?

Dat op DeviantART hij niet altijd de letters of spaties pakt wanneer ik typ. Hierdoor komen er regelmatig spelfouten als ik mijn reacties of fanfiction schrijf. en verbeteren gaat ook nogal langzaam :mad. En soms heb ik het pas door als de reacties of fanfiction online komt staan. Gelukkig kun je de tekst van de fanfiction nog aanpassen. En hier gaat het typen gelukkig ook nog goed.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Pitch. De kat.

Een elektrische shock telkens als hij in de buurt van een draad komt die hij zou kunnen kapotbijten (de wii, playstation en ontelbare koptelefoons zijn daar al het slachtoffer van geworden) zou nog het beste zijn denk ik.


v Ja? Hoe moet ik anders singstar spelen?

v Oh jawel. Dat beest geraakt overal bij. Spijtig genoeg.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op vr 06 nov 2015, 23:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Waar erger jij je aan?

^ De playstation? :huh

^ Ja maar die microfoon is toch draadloos? (mijn controllers zijn namelijk draadloos, lijkt me knap als een kat een draadloos iets kan doorbijten) En de kabels achter de playstation komt je kat toch haast niet bij, lijkt mij dan :sweatdrop Maar je hebt toch ook een soort middel dat katten ergens niet meer komen door een bepaalde geur?

Dat ik dingen (waar ik niet echt zin in heb) iets te lang uitstel.. Ben ik altijd enorm goed in..
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

^ Moslims zijn dan ook geen IS en IS zijn dan ook geen Moslims. Dus je hebt gelijk.
Moslims zijn gewoon mensen, gelovig in dit geval die op zich niet zo erg verschillen van Christenen (En dus even erg/niet erg zijn) *
En IS, dat zijn onmenselijke, gehersenspoelde monsters.

* Een onderzoek wijst uit dat gemiddeld tot zeergelovige mensen, ook al beweren ze zelf het tegendeel, juist egoïstischer en minder vriendelijk zijn dan ongelovige mensen (ikzelf ben gedoopt enzo maar ik bestempel mezelf helemaal als ongelovig) ze dénken dat ze vriendelijk en goed en daarom beter zijn, maar daarom zijn ze juist niet beter. Ik weet er het fijne ook niet van maar ik kan me het wel inbeelden eerlijk gezegd:

* beeld je 2 kinderen in op een speelplaats*
Ongelovig kind: Mag ik een snoepje hebben?
Gelovig kind met een grote zak snoep: Nee!
Ongelovig kind: Waarom niet? Je hebt toch nog een hele zak?
Gelovig kind: Dat is waar maar ik ga er geen aan jou geven want ik geloof in God en ben dus goed en jij niet.

Dat is nu wel erg versimpeld maar ik heb een beetje het gevoel dat het daar op neer komt.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Waar erger jij je aan?

Het feit dat sommige mensen half Engels, half Nederlands spreken. Niemand hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen ofzo, maar ik weet niet, het irriteert me als mensen dat doen. Bijvoorbeeld dat ze in 't begin Nederlands spreken, maar dan halverwege iets zeggen van "no school right now ;)"

Nogmaals, niemand hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen. Gewoon een kleine irritatie.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie