Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 187 van 188

JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Waar erger jij je aan?

Ik erger mij aan mijn zere/vermoeide keel. Ik heb een bepaald liedje iets té vaak op een bepaalde manier nagedaan en nu heb ik er last van. Dat wordt voorlopig geen (stem)imitaties meer voor mij. :(
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Waar erger jij je aan?

Iedere keer als ik het nieuwe hoofdstuk van mijn fanfictie probeer the schrijven druk ik op een gegeven moment weer per ongeluk op de knop om het tabblad te sluiten. Hoelang gaat het nog duren voordat dit eindlijk af is?! :cursing :cry
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Waar erger jij je aan?

Literally alle schoenen zijn unisex aan het worden :?
Het maakt haast niet meer uit of je bij de dames categorie of bij de heren kijkt, het zijn toch allemaal haast dezelfde schoenen :sweatdrop
(iig bij Adidas & Nike sneakers..)
Ik heb nu eindelijk Adidas superstar gevonden die alleen voor heren zijn heheh XD
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik een verdachte 65% heb voor een taak van informatica...Ik heb het overgeschreven van anderen uit mijn klas en het klasgemiddelde is 79%, hoe kan dat zelfs...?

Maar ach ja een beetje variatie mag wel ik zit normaal altijd in de 90% voor dat onnuttig eenuursvakje 8-)

En ik heb ook voor de eerste keer in mijn leven onder het klasgemiddelde gezeten voor P.O. Conclusie: ik ben verschrikkelijk slecht in torens bouwen van enkel en alleen krantenpapier :thumbsup
Maar mijn leerkracht P.O. daar erger ik me dan eigenlijk nog het meest aan. Haar opdrachten zijn te makkelijk (behalve die krantentoren dan) er hangen schilderijen van mij in de gangen op school. Wat laat ze ons doen? Torens tekenen. Op een simpel A4 blaadje. (Ze heeft tegenwoordig iets met torens)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar erger jij je aan?

Aan lieden die langskomen om schade op te nemen, zonder eerst een belletje te geven om te vragen wanneer het je schikt. Vorige week dinsdag stond er iemand voor mijn deur. En laat ik nu net toevallig toen een dag geruild hebben en dus die dinsdag in plaats van de maandag op mijn werk was.

Een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag, maar geen tijd noemen of vragen welke tijd ik prettig vind dat hij komt.
Dus daar zit ik dan te wachten tot hij komt vanaf 8 uur 's morgens.

HEb hem ook even een sms getuurd met de vraag hoe laat ik hem kan verwachten, geen antwoord.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie