Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 2 van 188

Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Waar erger jij je aan?

Nako schreef:Ik erger me ook aan iemand hier. En ik hoop dat die persoon het ook zelf weet 8-)
haha XD
wie zou dat zijn wie zou dat zijn? :lol

---
ik erger me aan school, moet ik wéér het eerste uur naar school! XD

en ik erger me ook aan een paar mensen, alweer..
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Waar erger jij je aan?

Een paar meiden uit mn klas, iemand hier, dat ik moe ben, dat de kat alles bij elkaar mauwt & niet al mn boeken echt goed in mn tas passen waardoor ie open moet staan. ><
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Waar erger jij je aan?

caesar11111 schreef:Ik erger me aan ...

Mijn te warme wafel :glare
Een pm ;S
Dat het koud is D;
Dat ik strax huiswerk moet doen

dat is het zowat ;D
Te warme wafel? Oh je bedoelt dat je hem niet in je mond kan stoppen omdat je tocng anders verbrand. Dat soort wafels haat ik ook xD Maar die haat iedereen waarschijnlijk.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Ik erger me aan....
-...die blaar op me tong :sweatdrop (Ik dronk die cup-a-soep, tomaten, en dat is behoorlijk warm alsje meteen een slok neemt xD)
-.....die jongens uit mijn klas
-.......het feit dat ik (als ik kleding voor de sims 2 wil maken) de hele tijd me met een USB bezig ben, ik heb namelijk alleen op mijn laptop photoshop :glare
-......de printer beneden xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Waar erger jij je aan?

-Aan De Sims 3, omdat laden nu meer dan een kwartier duurt
-Aan mijn laptop, omdat hij een te slome processor heeft en niet een goede grafische kaart voor de kwaliteit voor mijn sims
-een aantal mensen op school xD
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Waar erger jij je aan?

... Dat mijn hond vandaag teveel aandacht vraagt. Elke keer heb ik weer haar koppie op mijn schoot, wel erg lief hoor maar op den duur word het een beetje vervelend.
... Dat ik niet genoeg geld heb voor: buitenleven accessoires, de drie films die ik wil bestellen en ik moet mijn moeder nog terug betalen met iets van 50 euro. Ik heb wel genoeg geld voor buitenleven accessoires en voor de terugbetaling van mijn moeder maar dan kan ik de films niet kopen en die zijn 43 euro bij elkaar :cry
... Aan de wind vandaag, mijn haar zat overal en het zag er werkelijk niet uit...
... Aan mijn overtollige huiswerk: economie (leren en maakwerk), geschiedenis (maakwerk), duits (leren), wiskunde (leren en maakwerk).
... Aan mijn ouders die ook nog rond mijn kop zeiken. (Hallo, je ziet toch dat ik het druk heb? :sneaky )
... Dat mijn weekend dus bijna alleen maar uit huiswerk en leren bestaat.

En Duits is echt heel veel en dat moet voor maandag, geschiedenis ook en wiskunde ook :cry
Love your life
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Waar erger jij je aan?

Ik erger me aan mijn kat die steeds naar boven komt en op mijn bed gaat zitten slapen.
(Ik heb een hoogslaper en die kat is nogal dik..) Hij sprint dan steeds dat trappetje op en dondert dan weer een paar keer naar beneden. Best hilarisch, maar ook weer zielig en irritant. xD
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Waar erger jij je aan?

ik erger me aan...

- mensen die schelden met homo's, er grapjes over maken en het op een of andere manier "vies" vinden dat een jongen het met een andere doet..
- van die kleffe stelletjes die expres tussen mijn vrienden gaan staan zoenen zodat iedereen weg loopt.. :mad
- de veel te strenge beoordelingen van mijn engels-toetsen.. ik maak bijna geen fouten of ik heb al een 2 :(
- mijn huiswerk dat ik moet maken: ik heb 2 so's en een dubbelzijdig vragenblad met vragen die je over jezelf moet invullen, bijv.: noem 5 voedselcategorieën. schrijf van iedere voedselcategorie 5 voedingsmiddelen die veel vet en energie bevatten, en 5 die weinig vet en energie bevatten op.
-en ik erger me aan dat ik nog anderhalf jaar de stomste taal van de wereld moet leren: DUITS.. GRR!!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie