Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 182 van 188

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Aan de vent bij ons op de hoek, ik erger me dood aan hem.

Ik loop zegmaar lang zijn huis en nog andere achtertuinen, daarnaast ligt gras en zo kom je direct in het park, want natuurlijk fijn is voor honden.
Hij was bezig met zijn heg, dus hij stond ook op dat paadje waar ik moet lopen.
Aan het begin plast Jack, gaat hij helemaal vals staan staren, zeker omdat het lang duurde (Jack plast iets van 3 liter uit, kan ik ook niks aan doen)
En dan gaat hij tegen me tekeer dat honden daar wel meer doen als plassen. Nou sorry hoor, maar die van mij poepen daar alleen in de winter, omdat dan toch niemand buiten zit. En als de diarree hebben poepen ze daar, maar dan kunnen ze niet anders.
Dit is al de tweede keer en hij kan niet normaal doen, de volgende keer negeer ik, en als dat niet werk stop ik stront ik een zak, steek het aan en zet het voor zijn voordeur, idioot.
Hij kan het ook normaal vragen of ik mijn hond niet daar niet wil laten poepen, maar alleen plassen, omdat hij de lucht niet op prijs stelt. Dat is normaal, maar op zo'n manier wil ik juist hondenstront in zijn tuin gooien. Idioot.

Zo, even uitgeraged (voor nu dan)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Waar erger jij je aan?

Steeds maar weer m'n ID laten zien als ik sigaretten ga kopen...
Ik weet ook wel dat je je tot je 25e moet legitimeren, maar ik krijg er genoeg van. xD
Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Waar erger jij je aan?

^Das erg makkelijk gezegd als je niet rookt. :P

Ik ben m'n Bjorn Borg short kwijt... Heb al m'n kleerkasten doorzocht nergens te vinden. xD
Maar ja daar raak ik aan gewend ben zo vaak wat kwijt :P
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Het vreemde feit dat élk meisje dat ik ken paardrijdt :| wat is er nu leuk aan de hele tijd op zo'n beest te zitten tot dat je kont helemaal pijn doet...?

Het enige leuke aan paarden vind ik paardenworsten (H)


v ja maar het is verschrikkelijk irritant om miljoen foto's per dag te zien van een blondharig ding die verliefd is op haar eigenlijk echt niet zo speciaal paard. Ik ga alle paardrijdsters echt ontvrienden. (heb alle violettafans ook al ontvriend) want ook die meisjes zelf zijn helemaal niet leuk (maar als ik iedereen die ik niet leuk vind zou ontvrienden heb ik 5 vrienden)

edit: Oh, yey...Vandaag waren het er geen miljoen maar 1 000 001 :glare

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 28 jun 2015, 21:35, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar erger jij je aan?

^^ Ik heb zelf ook zo'n acht jaar paardgereden. En als je alleen maar zit tot je kont pijn doet, doe je toch echt iets verkeerd.

Ik heb vandaag inkopen gedaan voor mijn nieuwe kamer. Ze zijn blijkbaar de collectie kant-en-klare gordijnen aan het vernieuwen, waardoor zowel bij de gamma (waren ze bijna uitverkocht) en bij de praxis 70% korting was. Scheelt toch een hoop: 40 of 130 euro..
Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Waar erger jij je aan?

^Net wat je zegt dan doe je idd iets verkeerd.
Sowieso is 't niet te snappen voor mensen die niet van paardrijden houden.
Het is meer dan een sport en een hobby, maar dat snappen alleen diegene die ervan houden!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar erger jij je aan?

De slome reacties van duwo. Ik heb vrijdagochtend mijn getekende huurcontact opgestuurd, maar ik heb nog steeds geen antwoord terug gekregen. Tot die tijd kan ik ook geen afspraak maken voor de sleuteloverdracht met de vorige bewoner.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar erger jij je aan?

^Dat is irritant inderdaad.

Ik erger me er aan als mensen dingen helemaal de grond inboren die ik geweldig vind of juist zeer tevreden over ben.

Iets niet goed vinden wat ik wel goed vind, is niet erg, maar het helemaal de grond in boren vind ik te ver gaan. Zeker als het niet klopt.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

De 34 graden. En het zou van de week nog warmer moeten worden :|
Niet normaal meer!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Waar erger jij je aan?

hè bah, ik wil eigenlijk wel een jurkje voor de diploma uitreiking. Vooral sinds het zo warm is. Ik had namelijk eerst een idee wat ik aan wilde doen, maar dat is nu veels te warm. Oké op zich ben ik wel een beetje laat. MAAR als er staat direct leverbaar, en de site geeft aan voor 23 uur besteld is morgen in huis, en ik kan het pas overmorgen krijgen.. Nee daar kan ik echt niet tegen.
Dan is het jurkje niet direct leverbaar #$^*(*&&^$%^&*
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Een bepaald persoon, dezelfde als ik me altijd aan erger xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie