Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 180 van 188

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar erger jij je aan?

Mensen die gaan schelden nadat er iemand zijn/haar excuses heeft aangeboden. (getuige geweest in mijn straat.) En het ergste is nog, dat de gene die keurig haar excuses had aangeboden een Marokkaanse vrouw was, en een Hollander ook nog eens een oudere man op een scooter schold die Marokkaanse vrouw uit en die man stond ook nog eens samen met zijn vriendin om die arme vrouw heen. En het ergste was nog dat zij tegen het verkeer in reden. Dus zij waren de gene die fout zaten ook nog eens een keer.

Maar vooral mensen die een Marokkaanse vrouw uitschelden ondanks excuses, dus eigenlijk haar alleen uitschelden omdat het een Marokkaanse is.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

SYTYCD en het huidige concept ervan. Vroeger was het: de beste danser van de lage landen.

Nu is het: de favoriete danser van de lage landen...Een stomme populariteitswedstrijd dus, waarin de goeie en unieke dansers meteen naar huis worden gestuurd.

Ik heb me al uitgeleefd op de facebookpagina ervan...

v Er wordt altijd gestemd en het sms-gedoe begrijp ik op zich wel, zo wordt er geld ingezameld om het programma te kunnen financiëren...Maar dat kunnen ze toch ook aanpassen? Nu is het: Eerst stemmen, en dan kiest de jury nog. Maar meestal wordt er op de populairste (en meestal slechtste) het meest gestemd met als gevolg dat die al zeker door zijn en de andere (vaak betere dansers) een groter risico hebben om eruit te liggen: de jury zou beter eerst zelf kiezen wie er al zeker wél doorgaat, en de mensen die niet meteen door zijn en nog moeten herkansen, daar moet op gestemd worden.

Daardoor wordt er gestemd en dus geld ingezameld, maar zijn de beste toch zeker al door wat véél beter is.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 20 apr 2015, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Waar erger jij je aan?

^ Tja, dat heb je eigenlijk met alle talentenjachten tegenwoordig. Ook bijvoorbeeld Holland's got Talent. Dit jaar wint daar bijvoorbeeld een bejaarde man in de finale terwijl hij een van de slechtste was. Gewoon omdat het een 'schattige' bejaarde of kind is waar iedereen medelijden mee heeft. Meningen kunnen hierover verschillen, maar feit blijft dat hij vocaal echt niet de sterkste was. :)
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik over een week of drie met school te voet ga naar de basiliek van Scherpenheuvel terwijl ik zelf er op nog geen 5 km vandaan woon en we moeten 16 km wandelen van aan mijn school :(
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Waar erger jij je aan?

@gitte2001: ben ik het helemaal mee eens! ik ben live gaan zien naar de tweede liveshow en waar ik me ook nog aan erger er aan is dat het eigenlijk echt allemaal heel fake is.. er is altijd een gast die tegen het publiek zegt wat je moet doen enzo ipv het publiek zelf te laten kiezen welke dansers er een groot applaus verdienen en welke niet, neen je moet altijd applaudisseren als zij het zeggen
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar erger jij je aan?

Dat het updaten van mijn grafische kaart niet lukt. Die en was niet geschikt voor mijn computer en de andere weer niet voor de processor, terwijl ik wel de videokaart die in de lijst staat heb en ook de processor. :cursing/

Wel raar, want de sims 3 draait er prima op. Voorlopig heb ik er gen geld voor, dus dan maar geen sims 4. Bedankt in ieder geval.
V

Laatst gewijzigd door charlotte op vr 08 mei 2015, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Waar erger jij je aan?

^ Intel drivers updaten gaat om de een of andere reden altijd moeilijk. Eigenlijk moet je dat altijd geforceerd installeren omdat het anders 9/10 keer (onterecht) een foutmelding geeft... :|
Het beste zou gewoon zijn om een losse videokaart te nemen, maar dat kost je al gauw minstens 100 euro. Wel echt veel fijner en beter dan Intel. :)
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Waar erger jij je aan?

Ja, mijn opa gedraagt zich ook nog een beetje kinderachtig. Echt vervelend. En ook heel irritant is wanneer je acht Sims hebt, en dat je dan die laatste sim niet kan veranderen in een andere Sim uit het Sims-Depot. Dan zegt hij namelijk dat je huishouden al vol zit. Het heeft bij mij dan ook heel lang geduurd om de familie goed te krijgen. Uiteindelijk is het toch gelukt.

Laatst gewijzigd door JewelpetPrincess op ma 11 mei 2015, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie