Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 178 van 188

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

@Rudy
Hadden wij vorig jaar met wiskunde, en iedereen snapte er de ballen van. Dus wij waren snel klaar, evenals de vwo klas daar. Leraar helemaal boos, naja sorry hoor. Maar ik heb echt geen zin om 2 uur langer op school te blijven, maarja zo naait onze school ons altijd :fluit

School natuurlijk, want we hebben een leven wat school niet snapt. Ja een leven, het draait niet allemaal om school :o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

slechte verhalen, hashtag, YOLO, selfie (en al die brol), merken, one direction, justin bieber, intensieve landbouw, den NVA (vlaamse politieke partij), idiote politiekers - de wereld zou vele malen beter zijn als mij als wereldheerseres- de IS, andere terroristische dingen, mijn klas...enzovoort.
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Waar erger jij je aan?

^Lange lijst. Maar ik denk dat de wereld ook beter zou zijn met mij als heerseres ;)
Waarom erger je je aan One Direction?

v de laatste tijd wordt er toch meer over 5 Seconds of Summer geschreven? En ik vind hen niet slecht haha :drool Maar ik ben het wel gewoon dat iedereen in mijn omgeving hen "haat".

Laatst gewijzigd door Margothieke op wo 11 feb 2015, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Waar erger jij je aan?

^ Maar ik haat ze ook niet. Ik vind ze net als Ollie verre weg van leuk

^ erger me ook aan One Direction.... Maar bij mij komt het door dat er in elk (leuk) meiden tijdschrift heel veel... Ja.. je snapt het wel staat over one direction... en ik vind ze slecht...

Laatst gewijzigd door Dreamzx op do 12 feb 2015, 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Emojis❤
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Onze decaan
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Waar erger jij je aan?

Oh, zo zijn ze (de fans), niet allemaal hoor ;) Ik weet dat de kans dat ik hen ooit ga ontmoeten 0.000000001 procent of zo is. En als ik ze dan ooit ontmoet heb, is de kans dat ze me een week daarna nog kennen 0.00000000000000000001 procent. Maar ik snap je standpunt. Onlangs was ik Facebook en in een groep van One Direction zei een meisje dat ze al een hele week aan het wenen was omdat Harry Styles een nieuw lief had... Dat gaat er ver over en dan begrijp ik je standpunt.

Het enige waar ik niet tegen kan zijn de vooroordelen. Enkele weken geleden zei ik tegen een goede vriendin van mij: "Je moet echt is naar Spaces luisteren!" Zij vroeg me dan: "Oké, van wie is dat liedje?" Waarop ik dus antwoordt: "Van One Direction." Toen zei ze: "Oh maar dan ga ik het niet luisteren, dan is het een slacht liedje." Ze had het liedje dus nog nooit gehoord, maar gewoon omdat het van 1D is, is het slecht. Nu moet je eerlijk toegeven dat dat toch belachelijk is. En daar erger ik me aan (even terug on-topic gaan ;) ).
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

De laptop waar ik sims op speel, hij liep weer eens vast en kan geen poep aan. Ga denk ik maar sparen voor een nieuwe
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ argh, dat is idd niet fijn.. :(

Misschien heb je het al op het nieuws gezien, dat ene meisje van Nijmegen die vermist is? En dus heel misschien degene is die op het tankstation is gezien? Dat tankstation is 3 km van ons weg en Nijmegen moet ik over 1 jaar heen.. :S Blegh, hoop maar dat alles goed afloopt..
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Mensen die übervriendelijk doen tegen iedereen gewoon om populair te zijn, misselijkmakend gewoon :|


En dat sommige toetsen niet echt meewerken.


En verder (domme R die niet meewerkt :glare ) heb ik ook nog een hekel aan mensen die denken dat ze alles supergoed doen en supergoed kunnen terwijl het écht niet zo is...

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 16 feb 2015, 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Waar erger jij je aan?

Aan een jongen uit mijn klas die de hele tijd zit op te scheppen over dat photoshop (gebruikt hij) veeel professioneler is dan Ipiccy (gebruik ik) . Echt Shut up! Als ik met Ipiccy wil bewerken waarom opscheppen en er een probleem van maken...
Emojis❤
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ zolang jij je eigen bewerkingsprogramma goed vindt is het toch goed :) En je hebt leuke simmies dus, what ever! :P

Dat ik honger heb.. maar niks in huis is wat lekker is..
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Afbeelding

Ik vond het wel grappig dat dit gemaakt is met de sims maar die reacties.. Ze zijn zoo dom, eerst gaan ze dicusseren over of het de sims 2,3 of 4 is.. Je kunt duidelijk zien dat het de sims 4 is.. En daarnaast zegt iemand dat hij dat kapsel niet kan vinden op MTS als download, dat kapsel is tegoed daarvoor die staat op Tumblr, blogspot en TSR xD echt dumb.. WANT, Nightcrawler/darko sims heeft GEEN account op MTS.

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 22 feb 2015, 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie