Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 174 van 188

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Waar erger jij je aan?

Mensen die in de supermarkt met hun winkelwagentje tegen je liggen te duwen, vraag dan gwn ff of je langs mag xD :P

V behoorlijk ik vind dat knallen ook irri vooral met m'n katten die zijn doodsbang

Laatst gewijzigd door Tijger op di 23 dec 2014, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Waar erger jij je aan?

Dat de ramen van de auto bevroren zijn heel fijn als je op het knopje drukt en er gebeurd niks :P

V Hahaha lekker dan :P het is vooral rot als je net een sigaret opgestoken hebt geen asbak in de auto en je as maar moet uitkloppen in een leeg sigarettenpakje dat is toch armoe? haha en dat allemaal omdat de ramen bevroren zijn :P

Laatst gewijzigd door Tijger op zo 28 dec 2014, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^omg.. dat hadden wij vandaag.. ik leg het uit..

wij moeten eerst altijd met onze auto een heuveltje op en daar lag dus ijs (bij ons wordt er niet gestrooid..) en moesten we gewoon letterlijk onze wagen gaan duwen xD en lukte net.. en daarna zaten we dus eindelijk in de auto zei die "kaart wordt niet herkent" (wij hebben geen sleutel meer nodig alleen zo'n kaart" en dus konden we de auto niet meer startte xD later deed hij het en toen gingen we eindelijk weg.. pff.. vreselijk xD maar het was ook overal super glad..
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar erger jij je aan?

^Sommigen vinden dat juist heerlijk. Ik snap daar ook niks van.
Mensen van aanbieders die je bellen om een aanbod te doen en zelfs als je zegt dat je gewoon blijft waar je al bij zit toch nog blijven doorzagen dat ze mij iets willen aanbieden. Terwijl ik al duidelijk heb gezegd dat ik geen interesse heb. Heb dus herhaald dat ik blijf waar ik zit en gewoon botweg opgehangen.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

aaaaahhhh!! ik heb net een gelukte mannelijke sim gemaakt, krijg ik die stomme "sims 3 werkt niet meer" melding.... ow.. EA bezorgt mij veel stress... en tijd.. :cursing
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Ow oeps.. Naja.. Photoshop zorgt dat mijn laptop het niet te makkelijk heeft.. xD
Afbeelding
Maar ik snap het niet.. die laptop zegt dat het maximum 2,5 ghz is.. maar hij is op 2,8 ghz.. en dat photoshop zo'n zwaar programma eigenlijk is..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

SE weken :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie