Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 167 van 188

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Als ik op mijn mobiel een foto wil maken dat het geluid van de sluiterknop niet weg kan.. blijkbaar is er een wet in amerika (en nog meer landen) dat ze dat juist doen voor om stiekem in het openbaar foto's te maken te voorkomen.... ik erger me kapot aan dat stomme geluid..

V ik heb android ;)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 04 okt 2014, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Waar erger jij je aan?

^
Heb je een iphone of een android? Want ik weet wel hoe je dat geluid uit kan zetten op je iphone. Ga daar naar klok en klik dan op wekker. Speel een of ander alarm af en zet dan het geluid zachter. Dan zie je staan dat de geluidseffecten zachter worden gezet ;)
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

sommige mensen denken dat ze grappig zijn en plaatsen iets raars op mijn site in de berichtenbalk en daar heb ik een hekel aan maar ook weer niet, ik vind het wel grappig om te zien hoeveel tijd ze in mij stoppen omdat ik in één klik hun kan blokkeren xD

V precies.. -ik weet niet of je het hebt gehoord- ik vind het wel goed dat jochem van gelder nu probeert mensen te laten boycotten voor de albert heijn. en wist je dat hij heel erg dicht bij ons woont :laugh

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 10 okt 2014, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Mensen die denken dat ze een traditie kunnen veranderen
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Smorgens het eerste uur gingen we gelijk gymen en dus gingen we trefbal doen, dat vind ik nog wel leuk maar dus had een jongen perongeluk een bal kei hard tegen me hoofd aangegooid, tegen mijn oor.. En toen ging mijn oor helemaal piepen... En nu doet mijn oor het nog steeds.. Beetje irritant is het wel..
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

ineens kreeg ik s'middags best erge hoofdpijn... een asprine gepakt en gelukkig nu wel een stuk voorbij..

v mijne is juist begonnen. ( :P )

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 20 okt 2014, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ bij mijn docent vroegen ze het ook een keer met drank en zij is iets van 60 xD

^^ ik ook.. Ik weet nu al, ollie.2000 staat veel in de online lijst morgen op simsnieuws :P

V ik d8 wel dat jij jonger was ja ;) haha

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 20 okt 2014, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie