Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 164 van 188

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik met het leren voor engels een aantal worden contant door elkaar haal omdat ze mega erg op elkaar lijken ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

mijn linkerschouder..die al de hele dag pijn doet...soms gaat het wel maar er zijn van die moenten (bv: nu) dat ik mijn linkerarm amper kan bewegen...ik heb dit alles dus met een vinger getypt(normaal typ ik met 2 vingers, mijn 2 wijsvingers)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

urgh... ik wouw even online op de ps3 kan hij geen verbinding maken door een domme DNS-fout (80710102) pff.. nu dat weer oplossen alleen weet ik niet hoe :(

V dankje! maar die had ik al gelezen, maar de vriend van mijn zus kijkt savonds even naar mijn ps3 of hij het kan oplossen omdat hij er wel iets meer verstand van heeft, dus ik hoop het :)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 13 sep 2014, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

ik heb een spiegel gekregen van een familielid dus ik dacht om hem op te hangen in mijn kamer, maar de kleur was blauw met groen. Dat vind ik echt lelijk dus ging ik hem wit maken. nu heb ik hem net opgehangen en de verf stinkt echt heel erg!! ik denk dat de verf niet goed is ofzo.. hij was al een beetje dik maar pff die lucht.. net zoals zweetsokken... :misselijk nu heb ik dus mijn raam helemaal open en als het dadelijk niet weg is spuit ik er wel een overdosis deo overheen ofzo.. ik heb de spiegel met een doekje en aftershave schoongemaakt xD :sweatdrop

en.. het internet is super SLOOOOOOOOOOOMM...!! niet normaal... :cursing

Edit: omg... ik heb dus nu net perongeluk 2x dezelfde bericht geplaatst... dat is nummer 3 aan ergernissen.. :huh

V nope... iemand van de moderator??? wil je het weghalen???

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 14 sep 2014, 19:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie