Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 160 van 188

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Waar erger jij je aan?

Mijn broertje. Hij zit weer te gamen (doet toch nooit wat anders eigenlijk) en heeft z'n kamer deur open staan. Wat een pokke herrie zeg. Hij zit te schreeuwen, schelden, keihard op z'n bureau te slaan. Word er gek van gewoon. De mensen op straat die langslopen kunnen ook allemaal gezellig meegenieten, of ze nu willen of niet. Hij moet ff normaal doen zeg :|
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Waar erger jij je aan?

^^
Zo erg ben ik ook niet, ik houd die dingen meer in mijn hoofd xD

Dat mijn spalkje al bijna 4 weken loszit :hamer Het gebeurde op vakantie en toen ik terugkwam van vakantie, was de ortho er niet vanwege de vakantie en ze komen maandag pas weer terug :thumbdn
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

mijn papa die om het uur de zijn mails wil checken en er dan telkens 3 kwartier over doet...Ik wil een laptop...een computer met nog 3 andere mensen moeten delen is vreselijk :angry (mijn facebookcheckende zus, mijn candycrushspelende mama en mijn veel te veel mailende papa)


edit: ik heb het hier al eens gezet, maar ik erger me ook enorm aan LOOMBANDS (binnen een straal van 100 rondom mij+ alle internetpagina's die ik kan zien= loombandvrijezone)

V mijn koptelefoon doet ook pijn...en dat komt ook doordat ik een bril heb, dan duwt die koptelefoon superhard op die harde 'staan op mijn oren'-dingesen van mijn bril...en dan daartussen zitten mijn oren....Awww...en ik heb nog 2 weken vakantie :P in totaal 8 weken

Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 17 aug 2014, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ he! dat is toevallig, mijn vader kijkt ook vaak op de mail, mijn moeder doet vaak candy crush en mijn zussen facebooken ook, en ook veel whatsappen.. vreselijk. maar ik heb een eigen laptop dat scheelt..

ik heb een hele goeie hoofdtelefoon alleen als je hem langer op houdt doet het pijn aan je oren omdat hij helemaal om je oren zit geklemd.. maar ik wil goede kwaliteit muziek, dus pijn lijden.. owja en ik erger me eraan dat ik nog maar 1 week vakantie heb en het super BAD weer is.. :(
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik mezelf altijd perongeluk uitlog :| waarom is het uitlogknopje onder het homeknopje? Als je dan op home wil klikken en muis schuift uit of je zit op simsnieuws met een tablet die alles vreselijk klein maakt...
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ ik ook! nee serieus in het echte leven ook.. ik woon in zo'n dorpje waar je dan mensen hebt en als ze zonder vrienden/innnen zijn dat zijn ze harstikke aardig en met vrienden/innen dan ineens arrogant en zeggen ze niet eens hallo..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Sims 3 die uitvalt :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ same here..

ik heb telkens een gloeiend hoofd van die opkikkers en als ik naar bed ga dan heb ik telkens koude voeten... echt super koud.. ik heb mijn herfst deken er al opliggen :)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

ik was aan eens huis bezig, ik was daarnet eindelijk klaar, het is(of was....) suuuuuuuuuuuuupermooi huis... ik ga naar stad bewerken.... vlak daarna ik ga even terug naar internet...ik wil terug op het simstekentje klikken....'sims reageert niet'...ik sluit af... :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing het was juist zo'n mooi huis, en het past perfect bij mijn lieve Doylehtjes :cry maar als ze maar niet denken dat ik dat huis een 2e keer ga inrichten...daar is het veel te groot voor :glare ...maar dan heb ik dat mooi huis voor niks gebouwd :cry...maar ik vind inrichten eigenlijk noot leuk :glare ...


kortom: hopelijk is er een of andere wonder gebeurt en is het opgeslaan zodat het toch al is ingericht.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ omg, dat heb ik al een paar keer meegemaakt.. dan denk je van, shit... heb ik zolang aan gewerkt.. ik heb dat met 1 huis had ik dat iets van 3 keer omdat ik dat huis pese wauw hebben in gericht.. en daarom wil ik graag de sims 4 en geen sims 3 :P

ik heb weer zo'n opvlieger dan krijg ik warme wangen enzo, weird..

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie