Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 156 van 188

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

het gene dat ik nu zit te doen(overal onnozele dingen zetten) ik kan ook lezen...Neeeeeeeeee!!!!!!!
en mensen die zeggen dat ze de sims4 gaan kopen terwijl ze het illegaal gaan downloaden...Zeg dat gewoon het is echt niet erg ofzo.(maar wel illegaal xD )

V je weet goed genoeg dat ik het over jou heb...zeg dan gewoon niks, alles beter dan liegen.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 01 jul 2014, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar erger jij je aan?

^Aw, beterschap.
Ik erger me aan dat gezeur over dat we in Nederland sinterklaas vieren met zwarte piet. Sowieso, wij in Nederland zijn niet de enigen die zwarte piet hebben, ook België heeft zwarte piet, en daar hoor je niemand over.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

sims met superveel cc, behalve hun skin, en waarbij de instellingen dan laag staan. :misselijk lage instellingen+cc= verwijder je cc en dan kan je je instellingen hoger zetten. Ofwel koop je gewoon een betere pc....Maar niet iets ertussen want dan krijg je vreselijke sims.
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: Waar erger jij je aan?

Mensen die misbruik maken van je goedheid, bugs in de sims, het gezeur over zwarte piet. Als die grote ministers hun even met zinvolle zaken kunnen bezighouden zou de wereld er al veel beter uit zien. En mensen worden echt niet genoeg gestraft voor dierenmishandeling
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

^
Zowiezo mensen die klef doen in het openbaar, get a room!

Dat ik nog naar school moet terwijlw e toch alleen maar film kijken, kan ik thuis ook.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Waar erger jij je aan?

Dat we wereld zo scheef in elkaar zit
Het is weer zomer en elk meisje is gewoon bang om een stukje chocola te eten
Mensen vliegen de wereld over met privejets terwijl kinderen in afrika dood gaan vanwege te weinig geld
en vooral aan de jehova getuigen die mijn huis binnenwalsen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Geen demo. NU ik opeens weer sims erger ik me er mega aan dat ik m niet heb haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie