Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 155 van 188

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar erger jij je aan?

^ Ze bedoeld het lange pinksterweekend waarbij veel mensen een paar daagjes op vakantie gaan, bijvoorbeeld naar zee.

Ik heb al de hele dag het gevoel dat mijn huid plakt, alsof de zonnebrandcrème er nog niet goed ingetrokken is. Ik denk dat ik straks maar eens even ga douchen...

Laatst gewijzigd door simsverslaaft op za 07 jun 2014, 23:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Het ontzettend rare weer vandaag. Toen we vorig jaar in New York waren was het ook zo raar. HEt was aan t regenen (warme regen) en ontzettend benauwd!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Waar erger jij je aan?

Het feit dat ik morgen t/m woensdag toetsweek heb en ik maar hoofdpijn krijg van al dat stampen ;-; Dus ik heb besloten dat ik volgend jaar maar havo ga doen want als ik vwo ga doen dat ik dan gwn altijd koppijn zal hebben -.-
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

mensen die maar blijven denken dat EA een 'slimme beslissing' heeft genomen door dingen die eigenlijk écht in het basisspel van sims4 zouden moeten zitten weg te laten in de plaats van hun hersens te gebruiken en te beseffen dat EA gewoon geld wilt...

V als ik moet toegeven, ik ben ook niet zo dol op peuters. maar ik heb toch het gevoel dat er iets aan de sims4 ontbreekt. en serieus, zwembaden zijn er al van de sims1?

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 26 jun 2014, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Waar erger jij je aan?

^Als ik voor mezelf spreek wil ik niet zeggen dat ik 'mijn hersens niet gebruik' en ook zeg ik helemaal niet dat ik het een slimme beslissing vind. Uiteindelijk begrijp ik echt wel dat het om geld gaat, maar dat is overal zo en echt niet enkel bij EA. Jammer vind ik het echt wel, maar persoonlijk (mìjn mening dus) vind ik geen peuters iets waar je wel overheen komt, het is geen doodzonde dat ze niet in het basisspel zitten. Er is zoveel wat er wél inzit.

Het randje van mijn lippen is weer droog en dan ga ik er de hele tijd met mijn tong overheen, niet handig. En nu doet het dus pijn. >.<

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie