Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 153 van 188

Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Waar erger jij je aan?

Advertenties die automatisch het geluid aanzetten.
Leuk als je net muziek aan het luisteren bent, schreeuwt iemand opeens iets over een nieuw soort koekje in mijn oor :bored
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

^
Same here

Lekker plakbenen met dit weer, ook heerlijk op school. Korte broek aan en houten stoelen, je benen plakken helemaal vast!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Waar erger jij je aan?

Aan dat ik mijn gemiddelde wil ophalen maar alle toetsen te dicht bij elkaar worden gepland dus ik wel de hele dag moet blijven leren om een goed cijfer voor alle toetsen te halen -.- & Dat ik een awesome anime zag maar de naam niet wist maar toen ging ik erom vragen en het enige wat ik kreeg was likes :l
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Sloom internet ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Waar erger jij je aan?

Dat dit weekend en aankomende weken extreem druk en stressvol worden.. Voor zondag een practicum inleveren + verslag. Laten we maar zeggen dat we nog niet ver zijn :/ En dan nog 1 dag om voor m'n twee tentamens te leren voor aankomende week. En dan die zondag herkansingsopdracht inleveren. Die 4 weken erna een druk project. Ben zo blij als het eindelijk vakantie is.
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Waar erger jij je aan?

Dat er allemaal leuke spellen voor de ps 4 zijn en komen, maar dat die dan zo duur zijn.... Maar ik ga in ieder geval watch dogs kopen denk ik :swing
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik op mavo/havo zit. En elke keer als ik bijna 68 punten sta (genoeg voor bespreekgeval havo) ik naar beneden ga door een mooie 7. Grrrrrrrr :cursing
Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Waar erger jij je aan?

@Shaan het bleek Durarara te zijn. Wat ik jammer vind want ik wou het wel een x kijken maar de 1e ep vond ik niet echt interessant en toen dacht ik van ''Ja dit gaat nergens heen''

Ik heb de laatste tijd echt geen zin in leren.. En de proefwerkweek komt al bijna in de buurt hoop dat het dan weg is ;-;
Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik half doof ben aan een oor doordat ie verstopt zit met oorsmeer. Nu moet ik tot vrijdag met een watje met olie in mijn oor slapen waarna ze het eruit gaan spuiten.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie