Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 152 van 188

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar erger jij je aan?

^ Ja, en dan denk je dat je er eindelijk bent, kost een extra lens ook nog een hele hoop.
Ik was aan het kijken voor een extra lens voor mijn canon eos 1100d, maar de lens die ik wil kost ook 150 euro.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Dat me ma gister naar het ziekenhuis moet en vandaag naar de dokter. Ze dachtd at ze weer een trombose been had, maar op de echo in het ziekenhuis hebben ze niets kunnen vinden, terwijl ze het wel omschrijft als een trmbose been...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

Opdracht voor het eindexamen van aatschappijleer. Telt 25% mee. Mijn ene partner doet niks en de ander wil niet luisteren naar opbouwende kritiek. Voor die eerste persoon ben ik al 2x naar de docent gegaan die er niks aan doet. het geeft me belachelijk veel stress en ik raak er echt gefrustreerd van. :cry
Gebruikersavatar
Morsmordre
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
zo 22 sep 2013, 18:34

Re: Waar erger jij je aan?

Afvallen en telkens maar honger hebben :c En dan geen echte honger maar meer het gevoel van: 'kom maar op met alle frikandellen, knakworstjes, chocoladerepen, cola, chipszakken en kroketten.'
Zucht.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Waar erger jij je aan?

Labapparatuur die spontaan ontploft.

Ben je bezig met bloedonderzoek voor een proefje, knallen alle buisjes in de centrifuge elke keer aan diggelen.

Blij dat er een stalen kap op zo'n ding zit, anders vliegen de bebloede splinters glas je om de oren >_>
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie