Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 148 van 188

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Waar erger jij je aan?

ik erger me eraan, dat ik de laatste tijd te lui ben om iets te doen. Dan moet ik bijvoorbeeld huiswerk maken, maar dan raffel ik het gewoon een beetje af. Het is ook zo bij mijn dagboek, ik heb wel zin om verder te gaan, maar ben gewoon te lui om te gaan simsen :( . Het komt denk gewoon door de puberteit :hamer
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Waar erger jij je aan?

Heb vandaag mijn rijbewijs aangevraagt bij de gemeente. Moet ik gewoon 5 dagen wachten!
En wil je dat het met spoed gebeurt, moet je gewoon ong. 30 euro bijbetalen :glare
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik voor geschiedenis een werkstuk moest maken met iemand en ik zaterdag tot woensdag ziek was en dan zegt die persoon dat ze alles alleen moest doen :l Terwijl ze in die tijd dat ik ziek was alleen een bronnenlijst had gemaakt -.- En nu moet ik een powerpoint maken van 10 dia 's :l Moest m'n excuses ook aanbieden (ik snap echt niet waarom -.-) gaat ze me negeren en ergens anders zitten :l
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

@minermb dat heb ik ook heel vaak en ik zit ook in de puberteit ;) dus het kan wel kloppen :P


dat ik schoenen heb besteld en vandaag binnen zijn gekomen en die het niet waren.. :( ik vond ze wel leuk maar ze waren heel slecht en beschadigd.. dus vandaag terug naar de winkel gegaan en opnieuw de schoenen besteld.
hopen dat het nu wel de schoenen zijn die ik heb besteld!
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Dan heb ik EINDELIJK na al die maanden deftige tattoos gevonden die wonden moeten voorstellen en moet het worden geopend met een of ander ding dat ik niet ken....WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Waar erger jij je aan?

mijn huid, verschrikkelijk erg ._.
het is zo droog elke keer dat t gwn niet leuk is
t eerste wat ik voel als ik wakker word is hoe droog mijn nek en gezicht is

vroeger vond ik het nog wel okay want toen was het alleen mijn armen en benen, en nu is mijn gezicht en nek erbij gekomen ._.
dus mijn voorhoofd, oogleden, wenkbrauwen(yush onder mijn wenkbrauwen is t ook droog en schilferig), mijn mondhoeken, wangen, boven mijn lip en onder mijn lip, kin.. zijn allemaal gezellig droog
en als ik dat allemaal hbe ingesmeerd moet ik ook mijn lippen doen omdat dat dan ook opeens super droog voelt ._.

en waar ik me nog meer aan erger is dat ik iemand best vaak een knuffel geef in mijn dromen en dan word ik wakker en dan was het niet waar ik vind ik het niet leuk :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Mijn kat die nu als een idioot aan mijn deur krapt omdat hij door heeft dat ik wakker ben.
Een bepaalde Duitse herder.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Erger me aan iemand op school die me stalkt en naja ze zegt dat ze me niet mag maar ze moet wel altijd naast me zitten.. Ik mag dr sws niet, ze stinkt altijd verschrikkelijk en praat in zichzelf haha.
En aan nog iemand ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie