Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 147 van 188

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

^Het is voor de mensen die het meemaken zo ongeloofwaardig maar: Het komt allemaal wel ged :)

Ik erger me eraan dat de 'O'p mijn toetsenbord alleen het doet als ik er hard op druk waardoor als ik chat met mensen ik heel raar lijk te typen omdat die o het dus niet doet, het irriteert me D:
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Waar erger jij je aan?

Ik erger me op dit moment aan online. Ik heb nu al een week geen internet en het gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren. Mijn moeder had vandaag naar online gebeld en toen zeiden ze dat het aan de modum ligt en ze een nieuwe zouden sturen, maar we hebben er al 2 en we weten zeker dat het daar niet aan ligt. Gelukkig mag ik soms even op mijn vaders mobiel op het internet
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

Kamer-opruim-dag joepie -__-
Nee daar ben ik geen persoon voor. En aangezien er morgen vrienden komen hebben mijn ouders het me kunnen verplichten :/ Dit was mijn enige vrije dag t/m 3 jan. En 4 en 5 moet ik werken voor school -__- OUDERS D: soms.....
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Waar erger jij je aan?

^ dat ook, er moeten weer nieuwe levels bijkomen :'3
want ik had in notime die 15 nieuwe levels uitgespeeld en die uil-levels ook in notime ._.

en dat ik bang ben dat t weer een herhaling van vorig jaar word met sims :'3
dat ik eind december opeens super veel sims weer speel, dan is het nieuw jaar en kijk ik er een half jaar niet meer naar, k wil dat niet weer hebben :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Bepaalde mensen
En de teamleider van HAVO die me een mail stuurt dat ik te weinig uren heb gemaakt terwijl ik daarover een mail heb gestuurd en hij antwoordde daarop dat ik dat uur niet meer hoefde te maken. ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Waar erger jij je aan?

Zenuwachtig voor vrijdag, heb dan rijexamen :O
Weet alleen al dat ik ga zwakken XD

Edit

V Hopelijk doe jij het beter als mij, want bij mij komt dat echt niet goed :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Koen op di 07 jan 2014, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Waar erger jij je aan?

Edit: ^ Maar je instructeur laat je echt niet afrijden als je het niet kan ;) Je kant het!
Koen schreef:Zenuwachtig voor vrijdag, heb dan rijexamen :O
Weet alleen al dat ik ga zwakken XD
Hee, ik heb ook vrijdag rijexamen :O Das toevallig!

Dat het water en gas is afgesloten in huis omdat er in de keuken leidingen worden omgelegd. Het is koud!
Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Re: Waar erger jij je aan?

Vroeg opstaan en daardoor dus ook school. Elke klas lijkt 2e of 3e te moeten beginnen elke dag en mijne begint elke dag 1e, waaronder op maandag eerste twee uur gym... leuk. ><
Afbeelding
idk hoi
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar erger jij je aan?

Het tijdsverschil tussen de VS en hier. Staat er dat iets op een bepaalde datum begint, is het bij ons eigenlijk al een dag later. Nog een dag langer wachten dus. En dan begint het ook nog eens om middernacht!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie