Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 143 van 188

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

Nog steeds dat stomme Leesverslag -_- En we moeten voor Maatschappijleer allemaal dingen over Wilders kijken. Zoals het vonnis en nieuwsberichten. Ok, niet een mega ramp maar wel als het 10 dingen zijn van 20 minuten, je het in je vrije tijd mag gaan doen en het 20% meetelt voor je eindexamen. En om dan even te benadrukken dat dit pas 10 % van die opdracht is. Het kost zo belachelijk veel werk -_-
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Waar erger jij je aan?

Het blijkt dus dat ik het kapsel van een meisje uit mijn klas elke dag beledig. Terwijl ik zelf weet dat ik nooit ''lelijk'' of ''ziet er niet uit'' gebruik :l Ik praat serieus nooit met dat meisje over echte meiden dingen laat staan haar. En nu negeert ze me en doet bijna ieder meisje uit mijn klas als een totale trut -.-
Afbeelding
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Waar erger jij je aan?

Lestis schreef:Nog steeds dat stomme Leesverslag -_- En we moeten voor Maatschappijleer allemaal dingen over Wilders kijken. Zoals het vonnis en nieuwsberichten. Ok, niet een mega ramp maar wel als het 10 dingen zijn van 20 minuten, je het in je vrije tijd mag gaan doen en het 20% meetelt voor je eindexamen. En om dan even te benadrukken dat dit pas 10 % van die opdracht is. Het kost zo belachelijk veel werk -_-
Woow het vonnis lezen :O? Ik heb, als jurist, soms zelfs nog moeite met het lezen van vonnissen, want ze zijn soms echt ingewikkeld.

Ik erger me aan het feit dat ik niet weet of ik door moet gaan met deze master of dat ik een andere moet kiezen :(
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

Had er vandaag een proefwerk van :/ Zit nu ook in een proefwerkweek, erg gezellig. Niet dus -_-Gelukkig heb ik de eerste twee dagen ieder 3 proefwerken al gehad. En vandaag twee. Nu heb ik morgen nog biologie overmorgen wiskunde en vrijdag Engels en Aardrijkskunde.
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Waar erger jij je aan?

AnsjJ2 schreef:Roddelaars. Achja, haters zijn praters. Groot en deels jaloezie, ;)
'
Precies dit, ik heb zo'n stomme chinees in m'n klas die de hele tijd met haar * vriendinnen over je staan te praten, ze lachen de hele tijd, ze fluisteren en kijken naar je. Hoe ongemakkelijk gevoel is dat!
Het is helemaal niet aardig bedoeld, dat zie ik zo. Echt ik haat haar zo.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

ik erger me nou heel erg aan dat zwarte piet gedoe, zeur er gewoon niet over het is al jaren lang!! :angry

pff het (naar zoveel keren) opnieuw installeren.. :glare

Afbeelding
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Waar erger jij je aan?

Ik erger me aan mijn zusjes. Afentoe zou ik zo graag enigskind willen zijn.
Ben ik eigenlijk ook half, want ik woon bij mijn vader en mijn zusjes bij mijn moeder. Maar als ik ze dan weer zie, is het monster weer los.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie