Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 112 van 188

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik mensen veel te snel leuk vind.. Serieus, ik zit pas 3 dagen bij iemand in de klas en ik vind hem nu al leuk. Nou oke, ik vond hem al leuk voordat ik bij hem in de klas zat, maar niet zo erg. Idk.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Waar erger jij je aan?

dat ik bijna weer naar school moet
en dat ik dan dus helemaal niemand ken, op de middelbare hadik tenminste nog een paar vrienden van de basisschool waar ik mee om kon gaan tot ik echt vrienden had in m'n klas, maar nu heb ik dat niet en das stom :'3
want ik ben slecht in vrienden maken omdat ik weinig tot niets zeg, zelfs bij vrienden zeg ik weinig tot niets :'3
blegh
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Waar erger jij je aan?

Aan me knie >< alwéér zoveel pijn dat ik gewoon niks meer kan. Volg fysiotherapie ervoor, helpt wel iets, maar niet goed genoeg. Dokter blijft maar beweren dat ik me spieren moet trainen en de klachten dan over zijn. Fysiotherapeut beweert dat mijn knieschijf niet goed in mijn botten zit. Maar ik heb geen pijn aan me spieren of aan me knieschijf ik heb pijn aan de binnenzijde van me knie en ik vermoed gewoon dat het iets met het kraakbeen ofzo te maken heeft. Maar nee , verder onderzoek willen ze niet wacht eerst maar fysio af. ARGH ik heb zoveel pijn gewoon !!! Zegt me fysiotherapeut afgelopen donderdag: Ja je bent nu nog geen 2 maanden bezig met fysiotherapie maar het helpt niet goed genoeg. Als de 3 maanden om zijn stuur ik je weer terug voor verder onderzoek. Laat AUB die 3 maanden om zijn T-T Ik ben als de dood voor ziekenhuis/doktoren/operaties enzo, maar ik wil nu gewoon echt geholpen worden zelfs al moet ik een operatie aangaan. Ik erger me dood aan de pijn !!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Waar erger jij je aan?

AnsjJ2 schreef:^Moet je je FB beter beveiligen zodat ze niks kan zien!

De glasvezel aanleggers-.-

Pff, hier hadden ze binnen één wijk een stuk of 6 gasleidingen geraakt.. :glare

Enne, ik erger me aan de kwaliteit van de koffie op school :sleep
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Waar erger jij je aan?

Nieuws dat je via via te horen moet krijgen. Ik hoop echt dat het maar een grapje of desnoods stoerdoenerij was, maar ik ben bang van niet D:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie