Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 76 van 188

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Waar erger jij je aan?

School, en dat ik daarom heel erg moe ben T-T
en dat we pas 1/6 toetsen hebben gehad van deze week T-T
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Waar erger jij je aan?

Aan een bepaald meisje uit mijn klas. We kregen dus voor Grieks een s.o. op, en we hadden die week al vier proefwerken en s.o.'s. En volgens dat meisje mochten er niet meer dan vier s.o.'s en proefwerken per week opgegeven worden, wat volgens mij ook helemaal niet zo is en wat ik ook belachelijk vind. Maar dat meisje begon enorm te protesteren, en bijna iedereen had zo iets van: Mens stel je niet zo aan! En mijn leraar Grieks zei tegen haar: "Oké, als je het echt niet wil, ga dan maar weg en meldt het maar." toen deed ze niets, maar even later vroeg ze of ze naar de wc mocht. Dat mocht, en toen ging ze weg, maar in de deuropening bedacht ze zich en ging ze terug, ze pakte een pen van haar tafel en ging weer weg. Toen ze terug kwam, vroeg iedereen aan haar: "Ben je naar mevrouw H. (de tweede klas coördinator) gegaan?" Dat ontkende ze. Ik vroeg aan haar: "Wat heb je op de wc geschreven?" toen zei zij: "Niets, hoezo?" "Je nam een pen mee." "Dat ging per ongeluk." Terwijl ze terug kwam om een pen te pakken. Vandaag bleek dat ze inderdaad naar mevrouw H. is geweest, en dat het s.o. niet doorgaat. Wij kwamen tegen haar in opstand, (een aantal mensen moeten hun cijfer ophalen en bijna iedereen heeft een hekel aan haar, daarom komen we zo tegen haar in opstand) en toen zei een meisje dat het s.o. ook niet wil: "Ze doet alleen maar haar taak als klassenvertegenwoordiger." Terwijl ze niet heeft overlegd met de klas, en het ook nog heeft ontkend. Wij willen nu dus een nieuwe klassenvertegenwoordiger. Zij heeft altijd van dit soort acties.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Waar erger jij je aan?

het gewoon te rustig hebben, terwijl ik nu al weet dat ik over een paar weken enorm ga stressen. :| Maar ik kan er niks aan doen, ik kan niet vooruitwerken en ik heb gewoon mijn huiswerk af enzo.
En ik vind het stom om me maar te gaan zitten vervelen. En ik heb op dit moment eigenlijk nergens zin in. ;o

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie