Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1086 berichten • Pagina 1 van 55

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik vandaag ook ergens blij van werd, zoals mijn gestoorde Beautje die als sneeuwschuiver door de sneeuw schoffelde met zijn neus... Maar helaas... Kreeg om kwart voor negen vanavond een telefoontje van een hele goede vriend van me die me berichtte dat zijn vriendin opgenomen is in het ziekenhuis en baarmoederkanker blijkt te hebben... Dát was ehm... ja niet echt iets om nou blij over te worden.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Een boek, X-Factor voor de PS3, een pandora bedel, een schilderijtje van mijn konijn, 3 beeldjes, het kerstdinner :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

^
Een taart, gemaakt van kaas :). (Denk ik :P)

Ikke omdat ik weer gewoon dingen kan installeren via me startprogamma :)
--
Nu omdat ik een 10G ga proberen en Britney Spears na gaan maken (ik heb alleen d'r hoofd :sweatdrop)

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 26 dec 2010, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Ik omdat ik eindelijk na twee jaar met vreselijk tapijt op de vloer te hebben moeten leven eindelijk hele mooie vinyl heb nu... Alleen hal en keuken nog en dan kan ik eindelijk spreken van een bewoonbaar huis *Heeeeele grote smile*
Ben alleen wel stijf als een plank nu...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie