Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1086 berichten • Pagina 51 van 55

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Dat de vloer ligt in dr woonkamer! Alleen de gang nog, maar dat kan maar met één persoon (het is erg smal)
En dat World War Z een boek blijkt te zijn, die moet ik echt hebben :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Ik behoor tot groep A voor mijn vervolg opleiding Chemie, oftewel ik heb een hoge testscore en de kans is dus ontzettend groot dat ik word toegelaten! Ik ben echt zo mega blij!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Hier ook...(Tja, we wonen allebei in Vlaanderen dus veel temperatuurverschil is er natuurlijk niet) Ik ga morgen een rokje aandoen naar school, sowieso.

Verder ben ik blij omdat ik vandaag op school, de eerste dag na de Paasvakantie, alle rotpauzes heb kunnen ontlopen :D
(Wat aan schilderprojecten die op school tentoongesteld gaan worden meedoen toch kan helpen...)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 20 apr 2015, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

^^Inderdaad! Ik had vandaag een jurkje aan (en gisteren ook), maar morgen wordt het weer 'maar' 14 graden... :( Alhoewel er voor vandaag 19 graden was voorspelt en het uiteindelijk tot 23 graden is geworden! :D
^Oeh! Gezellig! :D

Dat ik volgende week donderdag weer een soort van projectdag heb (olé, geen les!) en dag erna is het 1 mei (olé, geen school!). Over drie weken (dinsdag) dan gaan we te voet naar Scherpenheuvel met heel het derde jaar, wat zeer frustrerend is als je op minder dan 5 km van die basiliek woont en we met school een mooie 16 km moeten wandelen -,- maar goed we hebben dan weer geen les, olé! En dan de drie dagen erna heb ik geen school (woensdag is een vrije dag, donderdag hemelvaart en vrijdag brugdag, olé!) I'm so happy! :D
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Dat ik mijn laatste lesdag van de middelbare school heb gehad. Mijn leraar wiskunde had nog een leuk grapje: aangezien het onze laatste dag les was als scholieren, deelde hij scholiertjes uit (van die koekjes)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Dat ik de Divergent-serie uit heb. Of naja, dat ik een keer een serie uit heb. Dit jaar ben ik echt mega veel aan het lezen. Het laatste deel van de Divergent-serie was echt onverwachts, dat einde. o:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie