Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1086 berichten • Pagina 40 van 55

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Gisteren spontaan gezellig iemand te eten gehad. En gezellig een filmpje kijken. (Harry Potter enden steen der wijzen Wel in het Engels, die Nederlandse stemmen zijn echt vreselijk.)
O, ja en vanavond gezellig met mijn moeder uit eten.
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Het rooster voor de centrale examens ziet er vrij goed uit voor mij, ik heb maar 1 dag met 2 examens, voor de rest maar 1 examen en elke dinsdag en vrijdag vrij. In totaal zijn het er ook maar 6 (ik heb twee keuzevakken die alleen schoolexamen hebben :P)
Kwam het rooster trouwens per puur toeval tegen toen ik keek voor het nieuwe examen Nederlands op examenblad.
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Yeeey!! Ollie is back at home! :D :D 2 huizen verder (bij ons zijn dat geen rijtjeshuizen maar vrij staand dus rond de 500 meter verder dan ons huis) belde die vrouw die daar woont dat Ollie dus daar rondloopt.. dus wij gingen hem halen :) ik denk dat hij met een andere kat is meegelopen en daar dus is verdwaalt ofzo.. xD

En... vandaag dus naar de Ortho toe.. 12 uur uit dus i.p.v 4 (:P) maar nu hoef ik geen buitenboordbeugel meer in tijdens het slapen! :D maar als ik de volgende keer weer daar kom op controle en als dan iets verschoven is dan moet ik hem wel weer aan tijdens het slapen.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

^ nu al!? ik pas over een weekje. :)

maandag alweer 1 uurtje uitval :) en als het goed is nog veel meer aankomende week omdat onze docent (die wij dus veel hebben) naar london gaat met theorie :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

^ jup! ik ook! :thumbup

echt he, vandaag startte ik mijn laptop op. gewoon helemaal niets mis mee, daarna sloot ik hem af. paar uur later startte ik hem op, geeft hij een melding: "kan geen verbinding met de windows service maken" (ofzo iets) ik dacht van, het zal wel maar toen ging ik naar mijn documenten dus erg stond: "deze map is leeg" mijn gezicht toen :scared maar nu heb ik een systeemherstel gemaakt (again) en nu doet alles het weer, phoe en gelukkig is mijn documenten weer vol gestampt met rotzooi van mij .. en gisteravond gingen we naar onze nieuwe buren toe, best aardige buren maar ze praten een klein beetje "stads" dus als wij echt dialect gaan praten verstonden ze ons niet xD ik ben nog niet zo erg in het dialect maar mijn ouders wel meer hoor, net zoals een stofvarken = handveger of bocht = bij ons ook onkruid :P
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

hmpf, niet veel mensen zijn ergens blij van geworden zo te zien :P

--------

het onweert ineens, komt er een -best een duidelijke- flits en over een paar seconden kwam een -best harde- donder, maar ze zijden dat het meer in het noorden slechter weer zou worden s'avonds.. naja, blijkbaar in het midden van Nederland ook dus. en hier wordt ik dan blij van.. ben ik dan raar?
owja, en het waait hard.. ik zit nu boven en het waait binnen best nog wel ondanks ik mijn raam op een kiertje heb staan :P en mijn andere raam kraakt.. en het begint nu te hagelen..

edit: en boem, de kliko valt om..

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie