Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1086 berichten • Pagina 36 van 55

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Omg awesome! Ik vind dat Ellie gespeeld moet worden door Chloë Grace Moretz. Ze speelde ook in Kick-Ass als Hit-Girl c:

EDIT;
Verkeerde topic hahahaha.

Iig, waar ik wel blij van werd is dat Ilja weer mega goed luisterde en Jack eindelijk lijkt te begrijpen wat naast is c:

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 03 aug 2014, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

^ja he? Ik heb lange vingers. Die zijn verdomd lekker. En best lang geleden dat ik ze gehad heb. En eigenlijk had ik het vorige week moeten plaatsen, maar ik ben vorige week woensdag wederom op radio Veronica geweest bij Patrick kicken. Nu heb ik een T-shirt gewonnen met de hoes van mijn favoriete album van Coldplay erop.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Dat vandaag de zus van mijn oma er is. Vanuit Londen gekomen. Ze blijft tot zondag, zo is mijn oma toch niet alleen :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie