Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1442 berichten • Pagina 70 van 73

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Wat wil je kwijt.

AnsjJ2 schreef:^Van die van 5 glazen ja ., buwahahh, daar krijg je ook geen kater van nee :')
nou, ik ben nog maar 14 dus 5 glazen maken mij al
wel wat dipsy D:

^Jozz wilt aandacht :fluit
:p
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

maar je schept er wel over op ;) dan doe je wel een beetje stoer.

Maar goed, heb geupdate. Voor het eerst in het nieuwe jaar :D nog ff en m'n weebo bestaat een jaar.
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wat wil je kwijt.

AnsjJ2 schreef:maar je schept er wel over op ;) dan doe je wel een beetje stoer.

Maar goed, heb geupdate. Voor het eerst in het nieuwe jaar :D nog ff en m'n weebo bestaat een jaar.
nouja, zo was het niet bedoeld in ieder geval :P




Ik ga zo mijn vuurwerk filmpjes uploaden :applaus
ik hoop dat ze goed gelukt zijn
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

^
Lekker geslapen? xD

Ik mag zo weer soep etuhh :drool!
En ik heb in Rotterdam (toen we vertrokken, we gingen naar huis :3) heb ik iets gezien dat in de fik stond :o. Ik wee alleen nie wat het was :3. Toen ik uit het raam hing (ik word ramptoerist genoemd :fluit) was het vuur al uit.
En me opa zei dat een een creatief vriendje moest zoeken xD. Hij wou een creatief iemand in de familie hebben, alleen zegt mijn opa vriendje wat anders :3.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat wil je kwijt.

^klopt, vorig jaar was hij al aangehouden om hetzelfde, en toen had-ie huilend belooft het niet weer te doen :o
ik zal verder ook maar geen details geven, ik was er niet bij maar ik heb wel dingen gehoord :o
Afbeelding
Luc

Re: Wat wil je kwijt.

Er is nog iemand dood gegaan door vuurwerk. Dat zei mijn moeder, dus de gene die Jepske zei en nog iemand.

En hij ging dood omdat hij allen stond te kijken .. Dat vind ik egt heel erg.. Hoe gevaarlijk kan vuurwerk zijn
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

OMG!
Dat lijkt me eng!
Wel stom van die jongen! Lekker met nieuwjaar doodgaan :sleep. Ik wens die ouders wel sterkte heurr!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

lucsims schreef:Er is nog iemand dood gegaan door vuurwerk. Dat zei mijn moeder, dus de gene die Jepske zei en nog iemand.

En hij ging dood omdat hij allen stond te kijken .. Dat vind ik egt heel erg.. Hoe gevaarlijk kan vuurwerk zijn

Jongetje van 13 is dat, komt door illegaal vuurwerk dat zijn kant op schoot. Hij stond op een camping in Gelderland, was net op TV


V En levens gevaarlijk :sweatdrop

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op za 01 jan 2011, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten