Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sport topic

Ik rijd paard, dus heb ik behoorlijke spieren bij mijn armen :$, en natuurlijk ook beenspieren. Ik kan best wel goed sprinten alleen houd ik het niet lang vol :$. Die arm en beenspieren heb ik te danken aan paardrijden, een pony was al vervelend te krijgen lopen, paarden bokken nog hoger xD!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Sport topic

ik heb nu winterstop, over 2 weken begint het winterseizoen weer en gaan we weer lekker trainen :D
heb er echt zin in, alleen zit ik bij een ander team en ik heb haat aan de coach :glare
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sport topic

Ik doe ookweleens buikspier oefeningen :P. En natuurlijk 3 uur per week gym.
En mijn hond uitlaten xD. Die stopt bij elk plekje, dus dan moet je wel sterk zijn xD.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Sport topic

Okaiii ik zit dus op Kunstschaatsen,Streetdance en Paardrijden :flapper

Naja met kunstschaatsen loop ik ongeveer een half jaar achter met vaardigheden,want nu oefen ik opnieuw voor diploma B(Jep,er zijn diploma's t\m G) Naja dat komt omdat ik 2 jaar geleden(of 1 jaar :blink ) midden in het seizoen eropging. Najaa nu kan ik er wel op dumpen wat je allemaal voor diploma B enzo moet kunnen,maar wss begrijpen jullie er toch niks van :')
Aan het einde van het schaatsseizoen geeft iedereen van de schaatsgroep(ik dus ook) een show en dan iedereen op z'n eigen niveau en daar mag dan iedereen heen komen. Als het einde van het schaatsseizoen er is dan is er ook nog zomerschaatsen dat dan op een andere ijsbaan is in een andere plaats die het hele jaar open is. Vorig jaar ben ik wel naar zomerschaatsen geweest,maar dit jaar niet. Ik schaats in een hele nieuwe ijshal die nog maar pas bestaat ^^

Naja voor de rest dans ik ook 1x in de week en paardrijden doe ik voorlopig wanneer ik zelf wil,ik heb een eigen pony,een paar jaar geleden ofzo had ik wel privéles,maar omdat de lerares geen tijd meer had ben ik op de manege gaan rijden,alleen hou ik even een pauze en neem ik meer tijd door met m'n pony.


Zoo dat was m'n fantastische verhaal XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamaralalala
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
318
Lid geworden op:
zo 27 dec 2009, 12:32

Re: Sport topic

Ik ben veel te lui voor sport. :D
Al doe ik wel aan schoolgym, fietsen (naar school, elke dag 20 min. heen en 20 terug) en aan honduitlaten. En ik ben van plan om in de lente 2x per week te gaan hardlopen, maar dat weet ik nog niet zeker haha.
I will always tell you the truth.
Alice Cullen, Twilight, Chapter 20, p.412
Gebruikersavatar
Uniquee
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
209
Lid geworden op:
zo 23 mei 2010, 16:19

Re: Sport topic

Nouu ik zit op stijldansen m'n 4e jaar dat is anderhalf uur in de week :-p
Dan nog 2 of 3 of soms 4x in de week een uur sporten @ de sportschool :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Sport topic

Ik denk dat ik wel 1 van de sportiefsten ben i guess :P

heb zo veel dingen gedaan :P heb tot mijn 18e op turnen gezeten en zit nu nog steeds op taekwondo .. wel op een laag pitje.. verder heb ik op streetdance, aerobic's country line dance en van alles en nog wat gezeten.

en ik heb 4 jaar lang sport en bewegen gedaan en zit nu in het 1e jaar van de CALO in zwolle ook een sport opleiding.. dus ik sport weer elke dag! :P
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Sport topic

Uniquee schreef:Nouu ik zit op stijldansen m'n 4e jaar dat is anderhalf uur in de week :-p
Dan nog 2 of 3 of soms 4x in de week een uur sporten @ de sportschool :D
Stijldansen :wub

Ik tennis al zo'n 4 of 5 jaar en ben dit seizoen begonnen met stijldansen, echt super leuk :D We leren nu alle dansen zegmaar, kan de basispassen van de cha cha cha, foxtrot en tango al :)

En schoolgym enzo, maar das echt saai >.<
Gebruikersavatar
sim-niels
Oplichter Oplichter
Berichten:
1412
Lid geworden op:
di 24 aug 2010, 10:20

Re: Sport topic

Ik zit op voetbal natuurlijk :)
2x per week trainen en zaterdag wedstrijd. Ik speel bij sv Steenwijkerwold. En ik gym 3 lesuren (=50 minuten) per week. En ik ga elke dag ook ff thuis voetballen natuurlijk. Ik sinds mijn 8e op voetbal en ik ben nu 12. (9 december word ik 13 :) ) Eerst was ik altijd middenvelder, tot vorig jaar, nu ben ik rechtsback.

Dat was zo'n beetje mijn verhaal. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sport topic

^
Voetbal :wub.

Ik zit al op paardrijden, miss ooit op voetbal (A), ik ben alleen behoorlijk aggresief :sweatdrop....
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Sport topic

nou, ik doe nu elke week tennis.
Hou ook van joggen in het park.
Lekker alternatief met oortjes en een goed nummer van
vampire weekend of zo ;D :thumbsup

op school speel ik vaak voetbal maar dat
telt wss niet mee :p

natuurlijk ook wat basis oefeningen om spieren te trainen.
Pompen, sit-ups ( maar niet zo uitgebreid als Jozz howr :D )


Mens sana in corpore sano
"Een gezonde geest in een gezond lichaam" :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie