Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 24 van 250

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt

Ik bedoel eingelijk zinnen, en lastige woorden enzo.. Want ik wil engels kunnen..

Als ik heel goed engels kan dan ga ik een engels verhaal schrijven, maar dat kan nog zo'n 4 jaar duren..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt

oo, bedoel je niet voor een toets maar voor gewoon? Tsja, misschien kan je dan een cursus op internet volgen? Engelse films kijken helpt ook wel mee. En voor de rest heel veel oefenen.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt

Ik ga nu even een paar daagjes in het engels praten op S3N:

Merlin? What the hel is that? =x

By the way; Hikari, your profilephoto is realy nice. =D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Wat wil je kwijt

^ hell is met 2 L'en ;-)

Wat ook helpt als je engels wilt leren is games spelen. Ik begon daar al vroeg mee en nog steeds merk ik dat mijn engels beter is dan die van de meeste leerlingen. Misschien kom ik een beetje arrogant over, maar zo bedoel ik het helemaal niet. xD
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wat wil je kwijt

A&L, ik zou niet een paar dagen gaan Engels praten hierzo. Schiet je niets mee op als je het fout doet en mensen je niet verbeteren.

Merlin is een programma op de BBC. Het is een serie met een jongere Merlin in de hoofdrol, in het tijdperk en op de plek waar het verhaal van koning Arthur zich afspeeld. Het is echt supercewl en zit vol met fantasy :).
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wat wil je kwijt

Hikari-desu schreef:Thanks Lisa, Caesar had made the sim for me and I've editted it.
By The Way: It's a good idea to play Sims 3 in English, it'll help very much! ^.^
Ik heb nog dat taaltopic, weet je nog. 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

Net nieuwe screens online gezet in mijn screens topic :p. Ik ga zo douche. Heb net Suarma op. Vin'k niet zo lekker :S.
En ik ben echt in :wub met Indiana Jones films :love.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat wil je kwijt

Simmielove schreef:^
Mijn kat kan grommen :sweatdrop.
1 van mijn katten ook XD die van mij vinden het ook geniaal om onder dekentjes te zitten, dan is het echt net een spookdeken :sweatdrop
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Wat wil je kwijt

hahaaa, die katten toch :lol
mijn katten slapen echt op de vreemdste onconfortabelste
plekken ;o

zoals in een mand vol schoenen, de ijstkast.
In een doos :blink
echt weird
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt

^ hahaaa, ik wil echt een kat :laugh
maar ook een hond...
Maar mijn ouders weigeren omndat we een leren bankstel hebben en anders loopt het daar niet zo goed mee af als we een kat hebben.. En ze hebben geen zin om een hond uit te laten..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

^^
Mijne sloopte zijn doos :sweatdrop. En de mijne ligt haast altijd op crocs. Of op het kleedje van mijn hond. Of op de verwarming. Naja overal dus :sweatdrop.

^
Een kat sloopt niks hoor. De mijne alleen dozen :sweatdrop. (En mijn huid :sweatdrop )

Dit was net het eerste wat mijn moeder zei toen ik naar beneden kwam:"Sanne! Hijs je broek toch 'ns op, joh!" :sweatdrop. Hij hing behoorlijk laag, was wel grappig. Maar ik vond mijn broek wel lekker zitten :sweatdrop.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat wil je kwijt

onze katten slapen echt in de raarste houdingen XD
dan liggen ze uitgestrekt met hun kop nét buiten de mand... Of ze gaan pal naast de mand op de grond liggen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wat wil je kwijt

Simmielove schreef:^^
Mijne sloopte zijn doos :sweatdrop. En de mijne ligt haast altijd op crocs. Of op het kleedje van mijn hond. Of op de verwarming. Naja overal dus :sweatdrop.

^
Een kat sloopt niks hoor. De mijne alleen dozen :sweatdrop. (En mijn huid :sweatdrop )

Dit was net het eerste wat mijn moeder zei toen ik naar beneden kwam:"Sanne! Hijs je broek toch 'ns op, joh!" :sweatdrop. Hij hing behoorlijk laag, was wel grappig. Maar ik vond mijn broek wel lekker zitten :sweatdrop.
haha zo'n broek heb ik ook aan XD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt

^
Dat zag je vandaag ook bij mij :p. Van mijn moeder moet ik ook altijd riemen gaan dragen :'(. Het liefst draag ik eerder jongens kleren :p. Zitten lekkerder... Alles wat ik draag zit strak :S. Mij zou je trouwens nooit in een rokje of jurk zien. Heb ik de pest aan! Echt waar. Mijn nachtmerrie is dat ik een rok aan moet. Ik meen het :S.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten