Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

824 berichten • Pagina 31 van 42

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

^ Koning Willem Alexander dan?! :P

...

Vogels hebben vleugels!

V OOH! DAT KLOPT NIET!!!

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op ma 19 sep 2011, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

^ probleem is ze vinden... :(

we zaten wel is tijdens mentor uur, te klagen over een leraar ofzo... ;) maar, ik weet niet wat een jongen uit me klas zei... maar me mentor begon zo van: "oke, ik zal wel even doorgeven dat jullie een jonge lerares willen met blond haar en grote borsten... je leert er niet veel van, maar ja het uitzicht moet ook wat hebben, toch?"
xD

V is zo'n typische opmerking als je mentor bij ons beeldende vorming geeft

Laatst gewijzigd door djon black op wo 21 sep 2011, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

Robin_Sim schreef:^Ik heb nog geen scheerapparaat nodig. Heb nog geen gezichtbeharing. sommige uit mijn klas hebben dat wel, maar ik niet.
Irritant aan scheren is dat het harder groeit als je het scheert, dus daarom doe ik dat bijna nooit 8-)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

Oh! Ik heb een maand geleden ook een scheerapparaat gekregen.. blijkt het zo'n rotding te zijn dat alleen maar om de 10 centimeter één haartje verwijdert, ben je een uur bezig met scheren! Daarom scheer ik liever met en scheermes. :P
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

Snateraar schreef:Irritant aan scheren is dat het harder groeit als je het scheert, dus daarom doe ik dat bijna nooit 8-)

Hoe kan het nou als je gezichtshaar sneller groeit als je het met een scheerapparaat doet??

Het lijkt mij wel leuk om gezichtbeharing te hebben, maar het nadeel is dat je het elke dag moet bij houden :(
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Jongens-topic XD ( GEEN MEISJUS !!!!!!!!)

^ door de haartjes die naar buiten willen ;p neen ik heb geen idee
mij lijkt zo'n cartoon snor leuk, :'3 ik he al zwart haar dus das geen probleem :3
maar neen ik irriteer me dood aan gezichtshaar :'3
en vooral omdat mijn haar zwart is dus zie je het sneller :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie