Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 100 van 108

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik zelf vind mijn haar wel aardig mooi, maar ik weet dus nooit wat ik kan doen met mijn haar, ook nooit met knippen, en mijn haar zit, behalve als ik zwem (train/wedstrijd) los.
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik vind m'n haar wel mooi, het is wel zo'n mix tussen stijl en krullen en het zit nooit als ik net wakker ben, dus stijl ik het elke dag als ik naar school ga zo'n 10 minuutjes en dan ziet het er mooi uit! (: Ik heb ook een goude kleur, niet ros, en het is best mooi :D Mijn haar is ook van goede kwaliteit (:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Grote MeidenTopic

Heb gister avond mijn haar een beetje bijgesneden, en mijn pony is echt lelijk aan het worden & lang. (niet door het snijden heur) Ik denk dat ik toch rechte pony neem, en ik denk dat ik het langer laat groeien. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik ben ook blij met m'n haar hoor, het wordt niet snel vet en het is heel makkelijk te kammen voor zulke dikke en lange haren.. Maar toch wil ik maybe iets anders, iets ruigers :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik ben mijn haar al 4 maanden aan het laten groeien, had eerst een bob. Ze zijn nu tot half in mijn nek. :)
Ik vind mn haren opzich wel mooi, ze glimmen en de kleur vind ik ook wel mooi, al zou ik soms wel gewoon een keer blond willen zijn. :P
Het enige is dat mijn haar erg snel vet wordt en best dun is. :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik wil. niet. BLOND. Zijn :C
Ik haat blond. iedereen is blond :c
Dus daarom ga ik binnenkort mijn haarpunten paaaarss verfen >:3
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb dus een soort van toverhaar. xD
Tot een jaar of 4 was het zwart, en het werd opeens superblond. Rond m'n achtste kreeg ik bruin haar en nu heb ik donkerblond/bruin haar. Ook is mijn haar belachelijk dik. Veel mensen zeggen er jaloers op te zijn wat ik dus echt niet begrijp. Je wilt niet weten hoeveel klitten ik altijd had. Maar door een goede conditioner is dat ook weer opgelost :D

\/ Is het misschien een idee om er met je mentor over te praten? Als je dat al niet gedaan had tenminste. Je kan denk ik vrij makkelijk naar een andere klas verplaatst worden. Of naar een andere school als deze je niet bevalt.

Laatst gewijzigd door Charge op ma 09 jan 2012, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik ben raar blond.. Ik heb als de zon schijnt na een tijdje haast wit haar, en winters weer wat donkerder. Als ik mijn haar los heb zie je langs mijn gezicht 2 haar stukken die witblond zijn. Heb alles van nature, al denk ik dat ik mss een plukjezwart ga laten verven, heb alleen geen zin in de reacties op school, dat is dan weer mijn probleem. Maja... Ik heb ook zo'n dunkzelfvertrouwens gekregen van middelbare (heel erg sarcamse). Ik heb echt geen zelfvertrouwen. Ik heb echt een keer de neiging gekregen om mijn keel open te halen omdat ik er gewoon geen zin in heb, in al dat gezeik van school enzo. Want ze kunnen me niet met rust laten, en dat is zo vervelend ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
451
Lid geworden op:
zo 20 feb 2011, 16:19

Re: Het Grote MeidenTopic

ik haat mijn haar omdat bijna iedereen mij aan ziet als iemand anders omdat ik zo type haar heb dat gewoon niet apart is -.-
maar verder is het wel mooi want ik krijg wel telkens te horen van ja hoe krijg je het zo mooi en gezond ect.
dus ja nu alleen nog iets er mee doen want ik ben zo lafaard dat ik niet eens een staart in doe vanwege mijn oren
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik ga mijn haartjes langer laten groeien en binnenkort een rechte pony nemen denk ik. :3

^je bedoelt platina blond? Dat is zoo mooi. o;
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb de nieuwste nail art van cutepolish gedaan, zo makkelijk, al is de hare veel mooier! xD
Iig, wel zielig van die Tie Dye gedoe, ze heeft een nieuwe gemaakt omdat heel veel die 1e lelijk vonden. :P Maar de 2e is ook zoveel beter (die heb ik dus nu)

v Alweer erafgehaald, haha, mijn nicht heeft mijn nagels op de verjaardag van m'n tante gelakt :)

Laatst gewijzigd door Marit. op vr 13 jan 2012, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Het Grote MeidenTopic

IK BEN ECHT ZO BLIJ!

Ik was dus samen met een vriendin in de H&M, en toen ging zij kleding passen.
Toen stond daar dus zo'n vrouw, en die vroeg aan ons "Mag ik jullie wat vragen?" wij: "Ja hoor!" toen zei ze daus dat zij haar eigen kleding lijn heeft, en dat ze in Juni een modeshow heeft. En toen vroeg ze of wij daarvoor model wouden staan!!!
Wij natuurlijk: "JA HOOR!"we deden er heel chill over. En toen gaf ze ons haar telefoonnummer.
Toen we dus buiten waren gilden we echt KEIHARD. En iedereen keek ons aan :P

(I'm so happy.)

v Jaaaaa! :wub

Laatst gewijzigd door ladyygaga77 op za 14 jan 2012, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Grote MeidenTopic

^
Niet zo negatief man, maak d'r maar bang en doe maar negatief over zo'n kans. Er zijn zat mensen die gewoon nog op straat kijken hoor, het kan idd dat zijn, maar als ze hun ouders meenemen kan er niets gebeuren.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie