Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 105 van 108

Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic

Pff ik snap er niets van. Ik snoep NIET, eet op vaste tijdstippen, 5x per dag waarvan 3 normale maaltijden. Sport 3 uur in de week maar ik val gewoon niet af.. Grom.

v Laatste x dat dat was getest was het gewoon goed. Ik kijk het nog even aan, anders ga ik even idd langs de dokter :)

Laatst gewijzigd door Evannahsue op wo 29 feb 2012, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik zie net dat ik iets plats en licht bruinigs onder me lip heb O.O
Is dat een beginsel van een wrat ? O.O
Ik ga dood als ik een wrat krijg serieus x_x
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb 9 kilo ondergewicht. O.O

Ik moet 60 kilo wegen, of meer, en ik weeg 51 kilo.. ;s


V kben bijna 1 meter 70 en heb al best lang ondergewicht.. Ik kom alleen maar aan van het groeien.

Laatst gewijzigd door Liza op do 01 mar 2012, 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Grote MeidenTopic

^ Hoe lang ben je dan dat je 9 kilo ondergewicht hebt?

Edit: ^ Ik ben 1.74m en ben uitgegroeid en weeg iets van 63-64kg. Ik vind mezelf te zwaar. Ik wil ongeveer 60kg wegen ofzoiets. Maar je zult waarschijnlijk wel aankomen als je bent uitgegroeid. En sommige mensen zijn nou eenmaal dun, daar kun je soms niets aan doen ;)

Laatst gewijzigd door Imme op do 01 mar 2012, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

@ Lisa
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ben 14 jaar, 1.69 lang en week ongeveer 47 kilo, soms iets minder en heel soms iets meer. Ik eet gewoon goed en ook gezond (behalve al dat snoepen). Als je stopt met groeien zul je echt wel aankomen, dat zij de huisarts iniedergeval tegen mij, en dat ik genoeg moet blijven eten XD, vind ik niet heel erg XD
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik ben 16, 1.70 lang en ik weeg precies 50 of er iets onder, maar ik ben gezond en zo ;) Als je inderdaad genoeg blijft eten dan is er niets aan de hand, je moet er alleen voor zorgen dat je niet gaat afvallen =D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

@Lisa; Dat is toch geen ondergewicht? Ik ben ook bijna 1.70 en ik weeg 45 (nee, dat is géén ondergewicht) sowieso zou ik je niet zo heel veel zorgen maken omdat je nog in de groei bent, dus dan gaat afvallen of aankomen minder makkelijk..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Het Grote MeidenTopic

ik ben nu iets van 175 en 56 kilo ofzo?
das wel goed gewicht toch? qq


175 en 60 kilo ahahah
k had me al een half jaar niet gewogen/gemeten :sweatdrop net weer even gedaan :sweatdrop

BTW:

aan alle mensen die zich te dik voelen ofzo als ze 60 kilo wegen: dat is gewoon gezond gewicht hoor
bij de dokter was ik echt precies op het streepje van 'goed gewicht' met mijn lengte/gewicht
dus maak je nergens zorgen over hahaha
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Grote MeidenTopic

Wat zijn jullie allemaal lang o.o

Ik ben heel zielig maar 1.64 en ben 14 D: Ik weeg ook ongeveer 60 kilo. Njaa zolang ik er maar niet dik uitzie, vind ik het allemaal wel goed :3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik ben 1.58 en woog 54 kilo, nu nog maar 46 kilo.... Ik kom geen gram aan en val alleen maar af. Wat ik ook eet of doe. Heb er jaren aan gewerkt om 54 kilo te behalen, en in 3 weken tijd 8 kilo afgevallen pfff..... En blijf nu maar afvallen terwijl ik ontiegelijk veel eet =( En ben 16 jaar btw xd

Heel veel mensen vinden zich te dik, terwijl dat helemaal niet zo is!! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Grote MeidenTopic

sorry hoor als dit een beetje bot klinkt, maar ik vind dat jullie te veel zeuren over jullie gewicht. Ik heb zelf overgewicht, hoewel ik vaak van andere mensen en artsen hoor dat ik er "gewoon" gezond uitzie.

Jullie vergeten eigenlijk allemaal het belangrijkste: Wat binnenin zit. Dat is eigenlijk het einge wat telt. Als je een paar kilootjes meer of minder hebt maakt dat je niet gelijk een slecht mens. ;) Laat de media je niet gek maken.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Grote MeidenTopic

Hikari-desu schreef:sorry hoor als dit een beetje bot klinkt, maar ik vind dat jullie te veel zeuren over jullie gewicht. Ik heb zelf overgewicht, hoewel ik vaak van andere mensen en artsen hoor dat ik er "gewoon" gezond uitzie.

Jullie vergeten eigenlijk allemaal het belangrijkste: Wat binnenin zit. Dat is eigenlijk het einge wat telt. Als je een paar kilootjes meer of minder hebt maakt dat je niet gelijk een slecht mens. ;) Laat de media je niet gek maken.

Als je mijn foto hebt gezien op de homepage voor speelsessie bij EA, dan zie je aan mij dat ik ook wel zwaar overgewicht hebt. Maar inderdaad, wat van binnen zit is belangrijker ;)!
Mensen hebben vaak over mij de oordeel dat ik alles vreet wat los en vast zit, maar wat ze dan niet weten is dat ik ook een hoop medicijnen heb..
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik vind mensen die veel eten gezelliger dan mensen die niks eten
Klinkt misschien raar, maar volgensmij zijn die over het algemeen veel vrolijker qq

Ik zie er best dun uit dus mensen geloven me nooit als ik zeg dat ik heel veel eet
Maar dat doe ik wel :sweatdrop

Je gewicht zegt eigenlijk niet zo veel
Ik weeg me nooit ik kijk gewoon hoe ik er uit zie qq

En als je gewoon blij bent met jezelf straal je dat uit en daar gaat het om toch? Dat je lekker in je vel zit (:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie