Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 104 van 108

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Grote MeidenTopic

Toadidi en ik hebben op dezelfe school gezeten. Ik ben op die school twee keer in elkaar geslagen en ook gepest omdat ik redelijk alternatief ben. En dat kunnen ze niet hebben. Mja. nieuwe school, nieuwe kansen, nieuwe mensen !
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

Jeetje, wat heftig allemaal! o;

Ik ben blij dat ik niet zulke dingen meemaak, en gelukkig ook niet gepest word, terwijl ik eigenlijk ook best anders ben en ik er vaak nogal emo uit zie enzo..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Grote MeidenTopic

Wat een heftige verhalen o:

Ik werd ook heel erg gepest op de basisschool, maar naar een jaar zijn we gelukkig verhuisd. En op de middelbare school werd ik ook gepest omdat ik schijnbaar emo ben, is helemaal niet zo maar okay. Gelukkig was dat na zo'n half jaar wel over omdat ik een grote mond tegen ze begon te krijgen o:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Grote MeidenTopic

Inderdaad, heftige verhalen :o

Maar ik wil nu niets stom zeggen hoor, maar is het dan niet handig als je bijvoorbeeld naar een psycholoog gaat? ;s Ik ben er zelf geweest- ook al was het niet geheel vrijwillig- en daar heb ik wel zowat moeten praten over alles wat ik normaal opkrop.
En dat helpt wel :) En het is dan gewoon in het algemeen bedoeld hoor, voor iedereen, voor als je echt merkt dat je er nog last van hebt van dat gepest/veel dingen opkropt :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb hier over nagedacht, een tijdje terug.
Maar alles gaat nu prima met mij. Het verleden ligt geheel achter mij.
Natuurlijk, de nare gebeurtenissen blijven je bij. Maar het stoort mij niet meer.
Ik ben er meer op eigen houtje overheen gekomen.

Ik probeer alleen adviezen te geven aan de mensen die zich zo rot voelen onder school enzo.
Dit kan erg op een tienerkind inwerken. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Grote MeidenTopic

Gosh er zit een vervelend kreng in mijn klas D:
maar ik kan haar gewoon niet uitstaan >.<
het gaat ook over wat ze met haar school wil doen :c
zij wil ook vwo gaan doen na de havo, maar ze staat veelsteveel onvoldoendes, komt van het vmbo (wil niks zeggen hoor, maar ze had daar beter kunnen blijven ;$)
en dan ook nog atheneum doen? Sommigen moeten beter inschatten wat ze kunnen :c
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic

^Sommige mensen hebben daar inderdaad niet het inzicht voor van WAT ze kunnen. Dromen kan uiterraard, maar je moet wel realistisch blijven.

Over dat pesten.. Ik denk dat ongeveer 8 van de 10 kinderen gepest word. De een erger dan de ander. En de een kan er ook anders mee omgaan dan weer de ander.
Op het eind komt er op aan hoe je er mee wilt gaan leven, blijf je in een slachtoffers rol of ga je terug vechten en laten zien WIE je bent en WAT je kunt.. (Plus inderdaad wat extra hulp van de psycholoog kan nooit kwaad) Ik weet dat dit lastiger word als de pestgraad ook hoger word, vandaar ook de hulp van psych :)

Het is trouwens geen schande om hulp te zoeken. Want ik weet dat veel mensen zo denken..
Ik loop zelf momenteel ook bij de psycholoog, dan wel voor hele andere zaken maar toch, ik heb wel een idee dat het helpt :)
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Grote MeidenTopic

Jeetje, wat een verhalen. Best heftig.

Ik wordt zelf eigenlijk helemaal niet gepest en besef me nu wat een makkelijk leventje ik eigenlijk lijd. Ik heb ook nooit iets ergs meegemaakt, nu besef ik wel dat ik daar heel blij mee moet zijn. ;o
Ik hoop echt dat jullie geholpen kunnen worden, een pshycholoog zou kunnen helpen, maar dat weet ik niet zeker, want ik heb er zelf geen ervaring mee. :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Leuk =D

Ben weer ongesteld. Naja, ben nog niet chagrijnig geweest, dus ik vind het wel best ;p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie