Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 108 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Grote MeidenTopic

@Loungefan
De meeste spullen koop ik op internet, bijvoorbeeld op transdesign.com of nailsupplies.us. Dat zijn groothandels en daar heb je verschillende nail art spullen, zoals dotting tools en dunne kwastjes (: En op eBay hebben ze ook super veel. Maar je hebt bijvoorbeeld ook van Essence gewoon in de winkel veel spullen (:

@Fransor
Met een keukensponsje :sweatdrop Kijk hier voor een tutorial :)
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb een jurkje van The Sting, het bovenste stukje tot net onder mijn borsten is blauw-wit gestreept en de rest is blauw. Als ik mijn nagels blauw lak met witte streepjes, is dat dan niet té?
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

De meeste meisjes dragen het wel enzo, en ik ook (behalve kettingen) maar je moet het gewoon zelf weten, toch? Als je het er niet zo op hebt, zou ik het gewoon niet doen.. ^^
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik draag nu alleen oorbellen, maar dat komt omdat ik ze pas net heb laten schieten (de eerste 6 weken mag je ze er niet uithalen). Soms draag ik een ketting, als ik in ieder geval nog tijd heb om naar boven te rennen.
Ik raak gewoon alles kwijt, zoals mijn gitaarketting ^^
En idd, zoals Elisa al zegt, je moet het gewoon zelf weten (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Grote MeidenTopic

Nou, ik wilde donkerblauwe nagels doen met rood eroverheen gestempeld, maar de blauw is te donker, de rood is te donker en niet helder dus het lijkt net of op bloed op mijn nagels heb!

Zombie handen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

^
Ik zou iets vrolijks geven, iets van lichte kleur nagellak ofzo. Iets zomers, lijkt me wel leuk. Maar het licht eraan waar ze van houd, maar als ze sieraden wat vind zou ik echt ergens gaan kijken bij de Claire's ofzo, daar hebben ze hele leuke zomerse dingen nu (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie