Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 106 van 108

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik zag laatste een foto van mezelf van toen ik 15/16 was. Ik had bijna geen grammetje vet, maar doordat ik breder ben gebouwd dan mijn zusjes (Lang blond en heel slank) werd ik altijd 'de stevige' van de familie genoemd. Ik dacht dus oprecht dat ik heel dik was. En nu, 4 jaar en 15 kilo later (Nu 67 bij 1.64) zou ik zo graag tegen dat meisje willen zeggen dat ze helemaal niet dik is en dat ze zich helemaal niet hoeft te schamen voor haar lichaam.

Laat je zelfbeeld niet je heden verpesten omdat je wacht op een (nog) slankere toekomst! Ik heb mezelf nooit kunnen waarderen omdat ik altijd dacht 'Later als ik ouder ben, word ik slank en mooi'.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb bestwel veel overgewicht. En het ergste is dat ik er niks aan kan doen,het is gewoon een *** bijwerking van mijn astma, dat meen is serieus, als ik ermee stop kan ik binnen 3 maanden iets van 10 kilo afvallen, en als ik weer begin zit het er weer zo snel aan.. :X
Nadat die GGD had gezegd dat ik te zwaar ebn (ik kreeg eindelijk wat zelfvertrouwen, en werd tevreden met mezelf omdat ik anders ben) en die avond kreeg ik zo erg de neiging om over te gaan geven. Ik wil gewoon die gene zijn wie ik ben, zolang ik niet boven de 100 kilo kom vind ik het prima.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb ook altijd overgewicht gehad hoor. Maar in de puberteit was dit echt uit de hand gelopen! Eigen schuld want mijn eetpatroon was een drama..
Toen heb ik een crashdieet gedaan (Heel slecht ik weet het, maar het hielp echt super!) en daar was ik 25 kilo mee afgevallen. Wel nog steeds overgewicht, maar ik had echt weer behoefte aan normaal eten. Dus een jaartje gewoon weer gegeten. Maar ben toen niet in mijn oude eetpatroon terug gevallen. Wel 5 kilo toen terug aangekomen.
Vorig jaar een ander crashdieet gedaan xD.. Daar 10 kilo mee afgevallen, maar die 10 zitten er inmiddels weer aan..
Ik ben nog steeds te dik! Maar met sporten en normaal eten en niet/weinig snoepen hoop ik te komen waar ik wil komen..Zij het wel wat langzamer :)

Ik raad die crash dieten echt niet aan trouwens!
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic

Als je denk dat je er veel op zal lopen dan zou ik het doen. Ik heb ook echt ontzettend gave schoenen gezien, maar ik weet dat ik ze niet veel zal dragen..dus dan koop ik ze beter maar niet :)
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik vind ze erg mooi, Evelien, maar wel hoog :O Maar inderdaad, als je er veel op gaat lopen zou ik het zeker doen!

Ik vind deze schoenen echt leuk:

Afbeelding

En sleehakken van Esprit lopen echt heel lekker, maar ik heb al drie paar schoenen bij de Primark gekocht (oke, was maar €17) en gisteren Vans en ik moet ook nog echt goede schoenen voor deze zomer (dus niet te hoge hakken en waar ik de hele dag op kan blijven staan).

Dus dat gaat hem niet worden. Want ik wil ook nog wat kleren kopen deze maand :)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

@Evelien; Die zijn echt gaaf.. 0;
Najaa, als je ze idd gaat gebruiken, dan zou ik ze zeker kopen..

Ik heb vrijdag nog nieuwe allstars gekocht, dus de komende tijd geen nieuwe schoenen meer voor mij ;p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic

Geen idee of het hier mag, anders word mijn berichtje maar verwijdert :P
Maar ik heb nog emo/gothic/lolita lage schoen. Het is van echt leer met een hakje van 3 centimeter. De neus is bewerkt met kant.. en er zit een bandje over je voet heen. De neus is trouwens rond(Ik zal nog kijken voor een foto) het is maat 40. Ik wil de schoenen gaan verkopen omdat het zonde is ze weg te gooien en ik ze toch niet meer zal dragen..
mocht er iemand interesse in hebben moeten ze maar even PMen :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Die eerste vind ik echt super leuk, ik kan dat echt niet wat jij doet ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Grote MeidenTopic

Hihi bedankt allemaal :D

@Nina
Met een dotting tool, daarmee is het echt heel makkelijk. (: Ik heb zo'n setje van 6 met 12 verschillende maten van Transdesign, maar op youtube staan heel veel filmpjes hoe je het zelf kan maken :)

En ik heb deze week weer besteld bij Transdesign :D 4 nagellakjes van de Hunger Games collectie van China Glaze (CG + Hunger Games = <33) en nog een paar magnetische :wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie