Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 101 van 108

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik zou nooit een model willen zijn, stond ook een keer in de krant, alle modellen kun je door een ring halen omdat ze mager zijn.
Dat is ook zo lelijk ;oo

Als je het zo bekijkt ben ik echt super tevreden met mezelf omdat ik anders ben en niet zo'n mager scharminkel.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Grote MeidenTopic

Nu moet ik opeens weer denken aan een filmpje van ckv. Er was dus zegmaar een fotoshoot voor een blad en toen lieten ze zien hoe erg zo'n foto daarna bewerkt word. Echt niet normaal hoeveel ze aan zo'n foto veranderen.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Grote MeidenTopic

^ ik heb laatste een filmpje gezien over een zogenaamd beauty product en dat was photoshop. Echt superlol. *Puistjes? Dat is zo verholpen met blablabla.*
Oftewel, mensen in bladen zijn lang niet zo mooi!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Grote MeidenTopic

Leuk ladyygaga, maar zoals sommigen al zeggen: wees echt voorzichtig en neem je ouders mee. Zorg ook dat je goed weet waar je eigen grenzen zijn en laat niks of niemand je eroverheen gaan. ;) verder veel suc6 & plezier ;)

Nee, ik ben ook niet echt het type voor een model. Ik heb de uiterlijke eigenschappen niet en ik word vaak zenuwachtig als ik zo in de schijnwerpers sta. XD Die glamour is niks voor mij :p
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Grote MeidenTopic

Marit. schreef:^
Niet zo negatief man, maak d'r maar bang en doe maar negatief over zo'n kans. Er zijn zat mensen die gewoon nog op straat kijken hoor, het kan idd dat zijn, maar als ze hun ouders meenemen kan er niets gebeuren.
Oke je mag wel iest minder agressief doen? Je moet tegenwoordig niet meer de mensen op straat vertrouwen ;) Ik geef der alleen het advies.

@Simmie: Ik vind je wel een punt hebben. Sommige modellen zijn ook echt echt echt te mager. maar tegenwoordig willen die mode designers dat niet meer en hebben ze liever iets meer vlees in de kuip. En indd er zijn een boel 'volle' modellen.


V Bwuhahahahaha dat meen je niet :lol damng :lol
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik vind die mensen gewoon eng, alsof hun botten op breken staan ;o
En dan te bedenken dat dikkere mensen vroeger als knap werden beschouwd, heel verschil met nu ;3

Ik ben soms bang om me om te kleden met andere meiden omdat ik niet echt slank ben zegmaar, en ik ben bang dat ze er wat van gaan zeggen (Zo van; jij bent dik ofzo) maar ik weet dat hun dat niet doen, 2 meiden uit me klas mss wel, maar ik baal er ook van als er een andere klas bij is, want ze kijken je gewoon aan.. =X
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Het Grote MeidenTopic

Hihi, bedankt allemaal :)

Ik ben trouwens niet superdun hoor ;p ik heb maat 34 soms 32 :$
En ja, ik was ook al van plan om mijn moeder mee te nemen!
Ik vertrouw het zelf ook niet helemaal.
Maar ik vind het wel SUPERGAAF :D

@simmielove

Je moet je er helemaal niet voor schamen! Ik word soms ook voor te dun uitgescholden, maar daar trek ik me niks van aan!
Ik vind persoonlijk wat bredere mensen echt knap! zoals Adele!
En jij bent ook hartstikke knap! Just the way you are ;)
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Die eerste o=
Super mooi ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

Waauw ;o
Vooral die eerste, maar die tweede is ook awesome ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Grote MeidenTopic

*mini bump ;P*

Ik haat mijn gezicht :c
Het is best vlekkerig en de enige oplossing daarvoor iis make-up maar ik ben ''bang'' om daar aan te beginnen :P
Ik gebruik namelijk helemaal niks :P
Moet ik dan toch maar concealer of foundation ofzo gaan gebruiken ? ;$

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie