Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 99 van 108

Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Het Grote MeidenTopic

^ je kan het gewoon vertellen hoor! we kunnen je denk ik wel goed helpen. of er in ieder geval over praten. dat lucht meestal ook heel erg op!

Laatst gewijzigd door ladyygaga77 op za 31 dec 2011, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic

pipapanda13 schreef:Gewoon zitten en rustig ademen, niet denken en that's it denk? :P
Oke, iets moeilijker maar voor mij werkt dat x3

Ik heb een probleem met mijn moeder, maar ik moet het echt kwijt, alleen heb ik niemand :$
Het is echt erg en wordt steeds erger maar ik kan het niet zo op het internet gooien :(
*twijfelt of ze het hier neer zal pleuren zichtbaar voor de hele wereld of het stil voor zich houdt*
Je kan ook iemand PM'en hier? Dat is voor niemand te lezen :)
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Grote MeidenTopic

Simmielove schreef:@Marit
Ik heb best wel zware astma, dus dat belemmerd heel erg, ook omdat ik de bijwerking "Gewichts toename" heb, dus ik probeer echt zo gezond mogelijk te doen, maar het lukt niet ;x
Ik heb zelf ook astma. Als ik sport heb ik er veel last van. Maar het is juist heel goed om te sporten met astma. Als je conditie beter wordt krijg je minder last van je astma. Misschien kun je een schema maken dat je gaat hardlopen/joggen. Of als het niet lukt wandelen. Daar gaat je conditie van omhoog. Je kunt het dan in je eigen tempo opbouwen. En uiteindelijk zul je dan afvallen en een betere conditie krijgen.
Geen idee of je er wat aan hebt ;)
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Grote MeidenTopic

Hmm ik wil mijn haar laten knippen, maar ik weet geen haarstijl, ik denk dat ik het kort wil, dus bijv. boblijn ofzo, maar dan anders.. En ik weet niet of ik mijn pony schuin wil laten, of recht wil laten knippen ik denk dat ik hem recht laat knippen.. En dan dus boblijn achtig.. Iemand nog ander idee?

EDIT: & heb eergister mijn circle lenzen besteld, of eerder.. maar ben benieuwd of het nog voo 6 januari binnenkomt. ;p
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Het Grote MeidenTopic

^Uhm, hoe kort wil je het knippen? want je kan ook je schuine pony laten. en dat je haar heel kort knippen. Dat zou ik echt heel stoer vinden xd (maar dat ben ik eh ;p)
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic

pipapanda13 schreef:^^ Ja maar wie dan? :P
Volunteers? xD
Je mag me best pmen hoor :) Ik bijt niet, ken je niet goed..dus dan kan ik heel objectief kijken naar jou situatie ;)

@Liza, ik weet niet hoelang je haar is, maar waarom laat je geen lekker extreem schuine bob knippen?
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik weet niet wat ik met mijn haar moet doen. Het is redelijk lang, maar ik heb het altijd vast omdat mijn haar me irriteert. Maar kort haar wil ik ook weer niet omdat het dan in mijn gezicht zit (Alsnog) en het dan niet meer vast kan maken. Dilemma!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik weet het ook niet.. Mijn haar valt tot half mijn rug, én is ook nog eens hartstikke dik (extra omdat het in laagjes geknipt is), en dat is wel erg.. warm in de zomer.. Ik denk erover om mijn haren scene te laten knippen, al ga ik het dan niet touperen en verven enzo..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb een hekel aan mijn haar, als het los zit en ik schud even met mijn hoofd zitten er gelijk weer klitten in ><
Het ziet er mss wel mooi uit, maar het is zooo ongelofelijk irritant ><
Ik heb het al een keer tot mijn kin gehad, zegmaar. Maar zelf toen kreeg ik het voor elkaar dat er super veel klitten in kwamen.

Ik had vroeger haar tot mijn achterste, maar ik kon het echt nooit los hebben met oog op de klitten, heb 1 keer met los haar geslapen, was een hel om het toen te kammen.
Als ik echt mijn haar een keer goed wil kammen ben ik wel een half uur bezig, maar meestal ruk ik letterlijk de borstel er doorheen en do dan mijn haar in een staart.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Het Grote MeidenTopic

Mijn haar sucks =( Het is een soort mix tussen krullen en slag, en het ziet er niet uit.. Vooral omdat het altijd gaat klitten en pluizen en dan is het zo'n ontploft gedoe en dan doe ik het dus maar vast x'D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik heb eindelijk mijn haar geverfd (: niet bruin, zoals ik eerst wilde, maar juist lichter/blonder. Ik had deze kleur ongeveer gewild:
Afbeelding
Die verf heb ik ook gebruikt, maar het is meer iets tussen die kleur en deze geworden, veel rossiger dus:
Afbeelding

Niet zoals ik eerst wilde dus, maar ik ben er best blij mee n.n En nu het geverfd is, klit mijn haar veel minder ;o Wel heel fijn natuurlijk!
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Grote MeidenTopic

Volgens mij ben ik een van de enige die hier nog best blij is met haar haar o:
Dat van mij is gewoon stijl, dik en in de zomer heb ik van mezelf highlights :3 En sinds ik het tot net iets over mijn schouders heb laten knippen en er laagjes in zitten, vind ik het echt super leuk zitten. Over zo'n half jaar als het weer een stuk langer is ga ik er iets scene-igs van proberen te maken,, het is alleen zo jammer dat het eruit zakt als ik het toupeer D: En stiekem wil ik er nog highlights in laten kleuren aangezien mijn eigen highlights elk jaar steeds minder worden :c
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic

Ik ben ook heel blij met mijn haar hoor! Ik had vroeger echt onmogelijk krullend haar. Ik heb het toen een paar keer chemisch gestijlt.. en nu zijn het MOOIE krullen ^^ Ik heb het altijd heel lang gehad.. maar sinds de zomer een schuine bob :) Oh van mezelf ben ik blond maar ik verf het altijd bruin :)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Grote MeidenTopic

ik ben ook erg blij met mijn haar ^^ Het is wel erg dik, maar na de kappersbeurt van 2 weken geleden is het weer wat tembaarder. ;p
Ik heb het donkerrood geverfd, deze ;)
En ik heb het scene-ish laten knippen. Niet dat ik scene-ish ben ofzo, maar ik vind het wel een erg kapsel dus waarom niet? :3
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Grote MeidenTopic

Mijn haar is droog, dik, ietwat pluizig en gevuld met chloor -.-
En in laagjes geknipt -.-
als mijn hoofd nat wordt, ruik je overal zwembad lucht xD
maar ik wou een extension laten zetten, maar dat gaat niet door -.-
Haat aan blond haar >.< het liefste had ik het hikari-rood xD of mooi donker bruin, want dat zijn mooie kleuren :3
maar ik laat het de volgende keer misschien kort knippen, met een ruige pony oid xd

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie