Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 84 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Vans of Adidas lopen lekker & zijn leeuk :D

Ik was trouwens heel erg aan het twijfelen of ik nog een paar Vans zou kopen (suède, wijnrood met grijs <3) en had net besloten ze te kopen, toen ik vandaag zag dat een jongen uit mijn klas diezelfde heeft :sweatdrop
Zal ik ze toch kopen of niet?
Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

^
Je moet het zelf weten, ik zou het denk ik niet doen..

& Wow, wat is iedereen hier licht. o.o Ik ben 13 jaar, 1.59 of 1.60 klein - ukki - en weeg 44 kilo. Ik word eigenlijk helemaal niet snel dikker , en dat terwijl ik heel veel eet - ongezond, ;p - en ik sport niet. Maar ik val ook niet af..

Laatst hadden wij zo'n speciale gymles, moesten we 4 km rennen, zo snel mogelijk. Met mijn geweldige conditie had ik een prachtige tijd van 35 minuten. UGHUM. Ik was laatste met een vriendin. ;3
Afbeelding
idk hoi
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

@Evelien: Vans is eigenlijk Unisex, maakt niet zoveel uit. Tenminste, in mijn ogen niet. Tenzij jongens met knal roze vans willen lopen.. maar goed dat moeten ze ook zelf weten! XD. Ik heb mijn Vans nu precies een jaar, en ongeveer 8 maanden gedragen! En dan echt iedere dag. En ik hoef alleen een nieuw zooltje er in te leggen. Kan ik denk ik gewoon halen bij de schoenen winkel, toch?
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Het gaat mij ook niet echt om of het mannelijk of vrouwelijk is (volgens mij zijn ze voor vrouwen, want ze hadden ze in maat 4 en dat hebben ze niet in mannenmaten), maar gewoon dat hij ze al heeft. :sweatdrop
Hmm, denk dat ik ze toch maar ga kopen, maar ze zijn wel 75 euro... Najaa, daarvoor werk ik C:

\/ Wijnrood met grijs suède <3

Laatst gewijzigd door Evelieen op wo 26 okt 2011, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Vans rulez !! ookal heb k ze zelf niet... sinds kort krijg k alleen maar laarzen ;s ik kreeg All stars maar daarna wouden de luilakken niet meer naar de stad en nu zegt me moeder steeds dat het te koud is voor all stars


^ welke kleur ga je halen dan ;o geintesseerd in schoenen ;p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Ik heb nieuwe laarzen, ze doen me een beetje aan motorlaarzen denken en daarom vind ik ze zo leuk. Maar dat soort schoenen vind ik opzich er gaaf.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Er zijn best veel leuke Vans hoor, ik heb donkerpaarse Vans. Ik wil voor de winter 2 paar nieuwe laarzen en van mijn ouders mag ik maar één paar en als ik meer schoenen wil moet ik ze zelf betalen maar daar hebik geen zin in. Ik ben blij maar ook weer niet met mijn schoenmaat. Ik ben 12 jaar en heb al sinds mijn 10e maat 39, in elke winkel hebben ze aan het begin van een seizoen heel veel maat 39, maar de leuke schoenen zijn al best snel uitverkocht omdat heel veel mensen maat 39 hebben. Als je bij de Pro gaat kijken vind je een hele grote collectie Vans voor dames, heren en allebei. De meeste daar zijn trouwens iets van 60,65 euro.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Ik moet ook nog nieuwe schoenen, wil ook doc. martens. ;3 Misschien van die hele hooge met stale neuzen, maar effe kijken. ;D Maar in Drentheland bestaan geen leuke schoenen in maat 36/37.. ;S
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
xxxpda112
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 18:44

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

OMG ik wil ook nieuwe schoenen, en een nieuwe winterjas!
maar ik heb vorig jaar een winterjas gekocht met mn ouders
en die heb ik niet aangedaan, en ik vind hem nu best lelijk
maar ik mag dus geen nieuwe dus moet die aan -__-'
ik krijg deze schoenen :) ! donders lang voor moeten zeuren haha
http://www.zalando.nl/just-cavalli-pump ... 7-704.html
He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift
xxxpda112
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 18:44

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

ik wil dat mn ouders een x op een zaterdag zeggen tegen mij : heee lieverd, je doet zo goed je best enzo, hier heb je mijn pinpasje ga maar lekker winkelen, maakt niet uit wat je wilt, als het maar leuk is, fijne dag tot vanavond!
JAAAAA :D :D :D
-
VV ik loop soms echt wel fijner op hakken dan op normale schoenen, maar laatste tijd loop ik meer op mn vans want heb blessure aan mn rug, dus dan is hakken niet zo'n heel slim idee haha!

Laatst gewijzigd door xxxpda112 op wo 26 okt 2011, 22:14, 2 keer totaal gewijzigd.

He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Heb een nieuwe winterjas, zelfde als vorig jaar maar da. Een maatje groter. Veel makkelijker dan wat anders kopen.

@pd
Kan jij daarop lopeb ;o
Ikzou me enkel breken.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie