Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 60 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

@ Lisa
Oefening baart kunst! :laugh

Oké, ik ben echt dood. Hoofdpijn :glare

Edit: heb een site gevonden waar je China Glaze voor $2,99 kunt kopen en OPI voor $5,75! :D *rent hyper rond* Dat is nog eens wat anders dan de 14 euro die je hier betaalt voor een potje OPI... :D

Laatst gewijzigd door Evelieen op do 12 mei 2011, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Emma schreef:Al 4 potjes China Glaze in mijn mandje voor nog maar 8 euro :D
Geweldig he :D
Als je die site bedoelt dan

__

Hmm ik zit te denken om vandaag ook naar de Kruidvat te gaan, en Essence Nail Art pennen te kopen. Maar heb ik zin om 6 km te fietsen naar de grote Kruidvat? Hm.
O en ik wil nog een Konad Sponge set :D

\/ Ja je hebt gelijk, maar ik fiets elke dag al zo'n 6 km heen en 6 km terug naar school, dus nu ben ik lui :P Maar ik denk dat ik wel ga.

Laatst gewijzigd door Evelieen op za 14 mei 2011, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Water Marble = eens maar echt NOOIT meer. Echt ALLES zat onder: de wasbak, de bakjes, mijn handen..Ik heb bijna heel mijn nagellakremoverflesje gebruikt om het schoon te krijgen. En nu heb ik dus enorme hoofdpijn, het stinkt in huis naar nagellak en remover en mijn handen zien er NIET uit. :scared
Gebruikersavatar
michellezwarts
Snackventer Snackventer
Berichten:
51
Lid geworden op:
ma 17 jan 2011, 07:20

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Monstermummie schreef:Water Marble = eens maar echt NOOIT meer. Echt ALLES zat onder: de wasbak, de bakjes, mijn handen..Ik heb bijna heel mijn nagellakremoverflesje gebruikt om het schoon te krijgen. En nu heb ik dus enorme hoofdpijn, het stinkt in huis naar nagellak en remover en mijn handen zien er NIET uit. :scared
was bij mij ook :laugh
Afbeelding
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Ik lak mijn nagels altijd in mijn kamer met mijn ramen wijd open. Dan gaat de geur wel snel weg :)

Wiehoe ik vind mijn nagels nu echt cool: :D Japanse bloesem, als je het kan zien.

Afbeelding

Afbeelding

Let niet op mijn vingers, die zien er eng uit op de foto's.. :S En in het echt ziet het er mooier uit, want dan zie je nog een glanzend lichtroze lakje eronder..

Edit: ik zie nu pas dat er nog kleine restjes blauwe lak zitten... :sweatdrop faal :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Evelieen op za 14 mei 2011, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie