Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 15 van 108

Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Tss :glare

Btw, jullie praten ook over vanalle crèmepjes voor je vagina ofzo, maar ik zou zoiets nooit durven kopen of vragen om te kopen. Ik zou ook niet weten wat ik er nou precies mee moest doen :$ Op school hebben we wel SO gehad enzo allemaal alles over jongens en meisjes maar over zo'n dingen word nooit gesproken en ik durf er ook niet veel aan mijn moeder over te vragen. Ik zou het daar vanonder ook wel eens willen scheren want ik vind het nou niet bepaald gezellig en ik heb als sport ook zwemmen (ben wel van plan om er mee te kappen als dit seizoen gedaan is) maar het is ook niet zo fijn weet je wel, en als ik mijn nieuwste bikini aanheb (net zoals aan het strand deze zomer) dan zag je wel eens een beetje haar uitfloepen (niet dat ik zo extreem veel heb hé, maar het is gewoon omdat mijn broekje nét wat te groot is) en dat is gewoon totaal niet fijn, begrijp je wel. Wat ik ook heb en dat is echt heel erg lastig: als ik een bikini aan heb, hoe ver ik het ook over mijn hele borst trek, je ziet altijd een stukje meer van mijn rechter dan van mijn linkerborst en dat is niet echt leuk. Aan de zee, toen er veel wind stond, dan schoof mijn hele bikinistuk van mijn rechterborst opzij! Zoooo erg.. Maarja :P Oke als je tot hier hebt gelezen heel erg proficiat, maar help me! Jullie zijn mijn enige hoop :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

^
Je kan je schaamhaar ook afknippen met een schaar ;).
Miss moet je een strakker bikini topje kopen, of (als het kan) het bandje bij de ene wat strakker doen :).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

^
Heb niet eens make-up :P, en als ik mijn vriendin het laat doen, ken ik mezelf niet!(Ik bedoel dus: Zij ketent me vast, en gaat make-up op doen, mijn haar doen en dat) En ik wil graag nog leven :lol!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Dan moet ik nog eerder op staan :|, en ik heb s'morgens al geen tijd :P. Ik kijk wel (A), misschien, ooit (A).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie