Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

41 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Welke browser gebruik jij?

Firefox as well :laugh

Ik kan er niet tegen als mensen IE gebruiken, of als ik dat opeens weer moet gebruiken op een andere computer. Firefox is zoveel beter.

Google Chrome schijnt ook wel goed te zijn, zelf nog niet echt mee gewerkt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 10:40

Re: Welke browser gebruik jij?

Ik gebruik sinds een paar dagen Mozilla Firefox... ben er alleen nog niet echt achter wat nou de nodige voordelen zijn t.o.v. IE... behalve dat ik het iets sneller vindt...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Welke browser gebruik jij?

Een heel groot voordeel wat Firefox naar mijn mening had (ja had, want IE 8 schijnt het nu ook te hebben) is dat wanneer je gewoon wat woorden in de navigatie bar typt, bijv alleen maar sims 3 nieuws dan wordt je automatisch al naar de goede website gebracht als er een match gevonden wordt. Zo hoef je niet de gehele URL te onthouden gewoon de kernwoorden. Bijv http://www.sims3nieuws.nl kan je ook intypen als gewoon sims 3 nieuws, dan kom je er ook.

Verder is bij de navigatebalk ook makkelijk te zoeken op al eerder bezochte pagina's, gewoon wat kernwoorden intypen en je ziet de bijbehorende pagina verschijnen (in een groot lettertype, niet zo klein en onoverzichtelijk als bij IE8)

En FF is over het algemeen veliger dan IE.

En nog wel enkele puntjes die ik gewoon prettiger vind werken dan IE, zeker als je eraan gewend bent wil je niet meer terug naar IE
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Welke browser gebruik jij?

ik gebruik meestal google chrome. als het niet anders kan internet explorer.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie