Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

11 berichten • Pagina 1 van 1

JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Het voelt alsof ik doodga <:(

Hey, ik voel me sinds gisteren niet lekker. Ik heb last van mijn keel en het voelt alsof ik doodga. Ik heb al geprobeerd het te verminderen met rustgevende muziek en spelletjes maar niks helpt :( . Wat moet ik doen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het voelt alsof ik doodga <:(

Bij zoiets denk ik haast aan bij/wespensteek en een soort allergische reactie daarop. Kan dat er iets mee te maken hebben? (Of zelfs dat je het toevallig hebt ingeslikt zonder te merken?)

Thee met honing helpt misschien wel. Maar als het echt te erg wordt sowieso even naar de huisarts bellen en dan eventueel ook langsgaan. Dan kunnen zij je wat beter adviseren wat te doen.
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het voelt alsof ik doodga <:(

Ik heb wel thee met honing gedronken met dat helpt niet echt. Ik ben trouwens ook niet gestoken door een wesp en ik heb er ook geen ingeslikt. Ik ben nu wel een beetje bang, want aan de ene kant wil ik slapen maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik bang ben dat ik doodga tijdens mijn slaap. Ik vind het echt eng, maar mijn vader wil maar niet naar de huisarts.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het voelt alsof ik doodga <:(

Dat is echt vervelend voor je! :( Gelukkig zal sterven echt niet zomaar gebeuren, dus daar hoef je volgens mij nog niet bang voor te zijn. Blijf gewoon rustig en probeer wat te slapen vannacht. Dat is op dit moment het beste, meer kun je toch niet doen. Ik zou je er nu niet teveel druk meer om gaan maken want dan wordt het alleen maar erger. Dan ga je alleen maar aan de ergste dingen denken en slaap je helemaal niet meer.

Je hebt overigens toch wel nog gewoon een normale constante hartslag, bent niet misselijk en hebt geen koorts ofzo? Dat zijn toch wel de belangrijkste kenmerken voor als er iets goed mis is, anders moet je de nacht echt wel door kunnen komen.
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het voelt alsof ik doodga <:(

Lieve mensen, ik heb ontdekt dat die gevoelens gebeurde omdat ik gespannen was. Toen ik vanochtend weer wakker werd was het weer normaal. Sorry als ik ervoor zorgde dat jullie onrustig of iets anders werden. :(

Liefs,
JewelpetPrincess.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten