Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

674 berichten • Pagina 1 van 34

Gebruikersavatar
Donsvlinder
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
zo 10 okt 2010, 22:36

Welke film heb jij het laatste gezien?

Zag dit topic nergens staan en leek me wel interessant welke films jullie laatst allemaal gezien hebben :D het is handig als je ook even verteld wat je ervan vond misschien een goed idee voor andere forum lezers om te kijken ^^

laatst gekeken:
Afbeelding

the Curious Case of Benjamin Button. Is echt een hele goeie maar erg zielige film...
9/10
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

hmm.. Benjamin Button viond ik juis erg saai.. Maarja, ieder zijn mening :)
ik heb laatst The las Airbender gezien. Wanneer weet ik niet meer precies..
Afbeelding
Vond het een prachtfilm, al miste ik een beetje de humor uit de serie.

V ben gek op de boeken, later heb ik Twilight: New Moon gezien. Vond er eerlijk gezegd niks aan, boek was veeel beter :S Maarja dat vond ik ;)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 12 okt 2010, 17:50, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Streetdance (jammer genoeg niet in 3D:

Afbeelding

Een hele leuke film, zeker als je graag naar dansen kijkt of zelf danst. Een leuk verhaal over een Streetdance groep die een beetje uit elkaar valt en om ergens te kunnen trainen met een aantal balletdansers moeten samenwerken.
Gebruikersavatar
Donsvlinder
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
zo 10 okt 2010, 22:36

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

@Hikari, Last Aribender vond ik echt een grote tegenvaller :( anime is minstens 100 keer leuker :P

@Simmielove, Ben ook weg van de Twilight saga :D goeie boeken, leuke films ^^

@Nina, moet ik nogsteeds eens zien! heb britains got talent helemaal gevolgd en die groepen waren echt te goed dus ben erg benieuwd ^^
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Afbeelding
According to Greta.
Gaat over een meisje [gespeeld door Hilary Duff] die voor haar 18e nog zelfmoord wil plegen omdat ze vind dat het leven daarna niet meer leuk is. Ze moet van haar moeder 3 maanden naar haar opa en oma in een saaie oude stad om haar moeders 9e huwelijk te redden. Greta [het meisje waar het over gaat] trekt zich niks aan van de regels en doet alles wat ze niet mag. Van haar opa en oma moet ze een baantje zoeken. Ze krijgt er een bij een restaurant, waar ze een jongen ontmoet die veel voor haar gaat betekenen.

Ik lieft deze film echt <3 Heb 'm al 10x gekeken ofzo. Blijf hem mooi vinden. Zeker een aanrader! (:
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

o ja, deze heb ik een tijdje geleden in de zomervakantie gezien, maar wou m toch hier ff op zetten :p
Ik heb m gezien in de camper in Amerika, tis zo'n ouderwetse cowboyfilm :p maar vond het wel lekker spannend en bijzonder om eens zo'n film te zien.

Afbeelding

Tis BTW 1 van de meest bekende western-films ;) hier komt ook dat cowboymuziekje vandaan waar men het nog steeds over heeft ;)

the good, the bad and the ugly
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Marley and my :wub
Afbeelding
Geloof me, het einde is super zielig :(. Heb toen heel erg had lopen huilen. Het is wel een aanrader, en vooral wanneer Marley jong is is het heel erg grappig.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie