Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

674 berichten • Pagina 26 van 34

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Op tv Toy Story 3, heb deze film al zo vaak gezien en hij blijft super en bijna weer een traan gelaten op het eind. In de bioscoop Saving Mr. Banks, prachtige film die iedereen moet zien! (Zeker Disney fans). Aanrader voor de kerstvakantie: Frozen! Geweldige Disney film met prachtige muziek, grappige momenten en vooral veel emotie.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

the three musketeers. Best een goede film. Het heeft natuurlijk een beetje de standaard dingen (SPOILER meisje wordt ontvoerd hoofdrolspeler wordt verliefd red meisje, evil slechterik SPOILER) maar hij is best aardig. Niet superslecht maar ook niet de beste film. Orlando Bloom als slechterik, well, it's diffrent x)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

The Little Mermaid
Hij kwam voorbij op Netflix en was vroeger altijd mijn favoriete film, so yeah c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Frozen, wel in t engels natuurlijk. Heb in t nederlands. Let It Go gehoord, maar ik heb echt niks met onze taal. Ja ik spreek t, maar engels is beter haha.
En heb The Lone Ranger op Netflix gekeken, hij stond er opeens bij c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie