Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

674 berichten • Pagina 24 van 34

Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Namitjuh schreef:Percy jackson and the sea of monsters :D
Zalige film , spannend en grappig , ben al terug benieuwd naar verfilming van deel 3.
Ik ben fan van de boeken en die zijn natuurlijk beter dan de film ( meer details enz.) maar hij is goed verfilmd deze keer :p
Is dat? Ik ga die morgen zien. Ik heb de trailer bekeken maar Grover zit niet gevangen bij een cycloop :(
Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Anatje123 schreef:
Namitjuh schreef:Percy jackson and the sea of monsters :D
Zalige film , spannend en grappig , ben al terug benieuwd naar verfilming van deel 3.
Ik ben fan van de boeken en die zijn natuurlijk beter dan de film ( meer details enz.) maar hij is goed verfilmd deze keer :p
Is dat? Ik ga die morgen zien. Ik heb de trailer bekeken maar Grover zit niet gevangen bij een cycloop :(
Het zit erin hoor ;) maar er zijn natuurlijk wel stukken uitgelaten die in het boek zaten , da's wel spijtig maar dat heb je natuurlijk met films. Véél plezier morgen :)
Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Anna schreef:Now you see me is de laatste film die ik heb gezien. Echt een geweldige film! Zeker een aanrader. Eén van de beste films die ik heb gezien. Ik was echt mindfucked aan het einde. Super! :)
Haha, ik ook. Ik had hem echt niet zien aankomen :laugh .
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Laatste film in de bioscoop gezien was Now you see me. Die is echt awesome :D
Ik heb helemaal niks met illusionisme en googeltrucs maar deze film was ehct leuk

De laatste film die ik thuis heb gezien was pirates of the caribbean. Deel 1. Al tig keer gezien maar de humor in de film is gewoon geweldig xD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie