Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

674 berichten • Pagina 21 van 34

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

@ Dave
Ik heb die film in het vliegtuig gezien. Iedereen had daar zijn eigen tv'tje waar heel veel films op stonden (sommige waren al wat ouder maar sommige pas net in de bios).

De film die ik het laatste gezien heb ik Step Up 4. Was echt een leuke film maar waarschijnlijk ook omdat ik dansfilms erg leuk vind :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

^Is hij dus leuk?
Ik weet niet, ik wil hem kijken, maar ik vraag me af of er een verhalenlijn inzit en of je hem kan volgen als je de rest niet hebt gezien?
Ik houd ook wel van dansfilms, alleen zijn de meeste verhalenlijnen bagger :p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

Gisteren "The Hunger Games" in huis gehaald en uiteraard meteen nog een keertje gezien! Het blijft toch een goede film. En ik vind het ook geweldig dat ze zich zo goed aan het boek hebben gehouden, nog nooit meegemaakt. Ik heb ze jaren terug ook alle drie in het Engels gelezen. En ik hoop dat ze zich bij de 2 (of 3) volgende films zich ook goed aan de boeken houden! ^^
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Welke film heb jij het laatste gezien?

@ Marlinde
Het maakt helemaal niet uit of je die vorige films hebt gezien, zelf heb ik alleen step up 1 gezien en ik kon de film helemaal begrijpen. Het was ook niet een vervolg op die vorige films. Er zat ook wel een verhaallijn in maar ik denk dat mensen die niet van dansfilms houden de film wel een stuk minder leuk zouden vinden :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie