Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

151 berichten • Pagina 4 van 8

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Depri en stiekem jaloers...

Maritttt schreef:
A&LBestiessForever. schreef:Maike@ Het waar zit je mee topic..

En ze zeggen dat ik zo lang ben dat ik op een vuurtoren lijk enz.
Ze noemen mij vuurtoren, omdat ik rood haar heb.

Wie zei ook alweer dat die 1.45?
Hoe oud ben je dan? :$
Achja, ik ben 1.49,5 en 12.. Mini hé.
Maar ik heb geen ondergewicht.
ik ben 1.46 en ik ben 14 :thumbdn :thumbdn :thumbdn :O :O :O
Erg irritand mensen denken dan ook dat ik 11 ben ik ben 14 GRRRR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: het Waar-zit-je-mee topic (depri en stiekem jaloers...)

A&LBestiessForever. schreef:ook vinden zijn mijn style te weird en te raar....
daar moet je je echt niks van aantrekken! je vind vast nog wel eens mensen die de zelfde style hebben en daar kun je dan mee omgaan ;)
Nako schreef:
Maritttt schreef:
A&LBestiessForever. schreef:Maike@ Het waar zit je mee topic..

En ze zeggen dat ik zo lang ben dat ik op een vuurtoren lijk enz.
Ze noemen mij vuurtoren, omdat ik rood haar heb.

Wie zei ook alweer dat die 1.45?
Hoe oud ben je dan? :$
Achja, ik ben 1.49,5 en 12.. Mini hé.
Maar ik heb geen ondergewicht.
ik ben 1.46 en ik ben 14 :thumbdn :thumbdn :thumbdn :O :O :O
Erg irritand mensen denken dan ook dat ik 11 ben ik ben 14 GRRRR
ik heb een meisje uit mijn klas die werd vorig jaar aangezien voor 14, was ze 11 O.o (zij is ook groot)

bedankt voor de tips iig! :bloemetje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: het Waar-zit-je-mee topic (depri en stiekem jaloers...)

@ Lisa; jouw style is juist koewl. Het is tenminste goed dat je het durft, vind ik dan. Ik zit nu ja in een nieuwe klas, weetje hoe leuk dat is om ze te laten schrikken met neppiercings en extantions >=D. Mgoed. Blijf jezelf, ook al vinden ze je anders, dan zijn dat tich meestal de zielige meelopertjes. Jij durft tenminste jezelf te zijn, en zij lopen allemaal maar een beetje achter iemand aan. Je word misschien gepest met je lengte, ik zou zeggen, ga voor de grap is ervoor zorgen dat je nog groter lijkt en ze gewoon is flink aanpakken. ;p
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: het Waar-zit-je-mee topic (depri en stiekem jaloers...)

Ughhh ik zit echt heel erg mee dat ik daarstraks allemaal tips heb gegeven voor het verhaal van Lisa, en dan vinden ze het niet goed?!?!?! Ik ben vandaag al heel erg chaggie doe ik zo me best om iemand te helpen is het nog niet goed? Je kan zeggen dat ik overdrijf en dan geef ik je gelijk maar ik ben al moe, chagrijnig enz. en pffff ik wil nu echt naar bed dus dat ga ik ook zometeen doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: het Waar-zit-je-mee topic (depri en stiekem jaloers...)

Mijn vrienden kunnen niet loyaal zijn. Op school zitten wij met een stuk of 10-12 meisjes in een groep. Nu hebben we er 2 uitgegooid omdat we merkten dat ze niets anders konden dan roddelen en mensen constant van top tot teen bekijken, dan commentaar geven terwijl ze zelf niet zo ghehe jeweetwel zijn. Toch zijn er nu een aantal meisjes in de groep die nog steeds bij hun even langs gaan, terwijl ze weten dat ze over hun zelfs roddelen. Dat begrijp ik echt niet. Ze vinden het zegmaar zielig dat die 2 nu alleen gebleven zijn. Hah boontje komt om zijn loontje zeg ik dan. Als je in mijn ogen iets verkeerd hebt gedaan, en je daar nog niet eens bij schaamt, dan besta je niet meer voor mij ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Het ik-ben-zo-kwaad-omdat-topic!

ik snap het wel, maar een troost: misschien heeft iemand anders er nog iets aan (a)
en @A&l: dan zijn niet echt ideeën voor je verhaal, het zijn gewoon tips om alles netter te doen lijken (a)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: het Waar-zit-je-mee topic (depri en stiekem jaloers...)

Ik ben een brugpieper en ik ben van mijn hele klas het enige meisje dat naar die ene school gaat en samen met 3 jongens uit mijn klas, maar het probleem is dat ik geen vrienden kan maken, op de basisschool was het makkelijk want je kent elkaar 8 jaar. En toen met het feest(Dat brugklas feest) stond ik met tranen in mijn ogen omdat ik mezelf er niet bij vond horen. En ik hobbelde gewoon overal achteraan. Ik mis ze verschrikkelijk(Mijn oude vriendinnen) maar ik moet ook nieuwe vrienden maken, en dat kan ik juist niet goed. Terwijl ze op mijn oude school zeiden dat ik juist heel goed vrienden kan maken.
Daar zit ik mee.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: het Waar-zit-je-mee topic (depri en stiekem jaloers...)

^ Nou dan heb ik wel wat tips voor je.

- Ga de meisjes absoluut niet negeren! Dan denken ze dat je arrogant bent.
- Als zij in de kantine bij elkaar staan, vraag dan of je erbij mag. Ze zullen ja zeggen, dat is zeker.
- Probeer er achter te komen waar ze zoal over praten. Zorg dat jij op de hoogte bent en je praat heel cool, alsof die ene zanger je broer is!

Misschien kun je hier wel wat mee ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: het Waar-zit-je-mee topic (depri en stiekem jaloers...)

Nako schreef:^Wat the *Bleeb* Ik Loop altijd op High heels. Laatst kwam ik op Twaalf cm hoog aan. Niet zo slim ik ben drie keer geplurd. Maaruh ik was wel even lang als mijn vriends.
Jay, hakken :laugh
Ik ben iets langer dan de rest uit mijn klas (13 en ong. 1.64) maar ik draag ze ook wel hoor xd. Ze zijn denk ik 6 cm hoog. Maar Nako, niets van die mensen aantrekken die je stijl raar vinden. Ik vind emo's stoer. Toen ik een jaar of 10 was, was ik vastbesloten laten gothic of emo te worden :sweatdrop Dat wil ik nu niet meer maar ik heb nog steeds respect voor mensen die anders durven te zijn.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie