Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Twin Towers

ik vind het zoooo erg wat er is gebeurd..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
callieballie400
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
do 09 sep 2010, 20:07

Re: Twin Towers

@AnsjJ2 sorry als ik iets gedaan wat niet mocht :$, maar ik vond dat deze topic wel weer gebruikt mocht worden omdat het weer 11 september is. En het nu zelfs 10 jaar geleden is. Niet dus :|
En wat is bumpen :$ dat klinkt iig erg negatief...
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Twin Towers

^ Bumpen is als je in een topic post waar al een tijd niks meer is gepost, en je dus het topic naar boven haalt. ;)
Maar ik vind dat het in dit geval niet heel erg is, omdat het vandaag 10 jaar geleden is..

_____

Op Ground Zero, waar eerst de Twin Towers stonden, zijn nu twee super grote fonteinen met alle namen van de slachtoffers op de randen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Twin Towers

callieballie400 schreef:@AnsjJ2 sorry als ik iets gedaan wat niet mocht :$, maar ik vond dat deze topic wel weer gebruikt mocht worden omdat het weer 11 september is. En het nu zelfs 10 jaar geleden is. Niet dus :|
En wat is bumpen :$ dat klinkt iig erg negatief...

Ik zei ook niet dat het mocht :) vind het heel goed dat je dit topic om hoog hebt gebracht! :)
Maar met andere topics wel graag opletten!
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Twin Towers

@ Imme
Volgens mij heb ik precies hetzelfde verhaal eergister van een vriendin van mij gehoord o:

Alsnog: Rest in Peace, all victims that died because of that horrible attack ~<3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Twin Towers

Echt verschikkelijk wat daar gebeurd is. Ik was toen maar 5 dus ik kan het me niet herinneren toen het gebeurde. Ik heb zo'n documentaire gezien waarbij mensen uit het flat gebouw springen. Echt eng als je dat heb meegemaakt.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Twin Towers

Dat is zo zielig :(
Ik was toen 3 ofzo, dus ik weet er niks meer van. Echt zielig. Stomme terroristen. :( Ik zag in de reclame zo'n brandweerman, hij zei:
'We gingen naar binnen met 25 man en ik ben de enige overlevende.' ;( Hoe zielig is dat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Twin Towers

Ik weet niet hoe oud ik was, maar wel dat we toen naar het nieuws keken, zulke dingen blijven je bij, het was dood eng. Mijn tv draait de hele dag al op NG, maar dan eerder als aandenken aan alle slachtoffers, die beelden die ze lieten zien vanochtend, ik begon te janken ;x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Twin Towers

Ik was 10 en ik herinner het me echt als de dag van gisteren. Ik hoorde het toen ik smiddags thuis kwam voor een broodje. Het erge was dat ik daarna weer naar school toe moest.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Twin Towers

Evelieen schreef:^ Bumpen is als je in een topic post waar al een tijd niks meer is gepost, en je dus het topic naar boven haalt. ;)
Maar ik vind dat het in dit geval niet heel erg is, omdat het vandaag 10 jaar geleden is..

_____

Op Ground Zero, waar eerst de Twin Towers stonden, zijn nu twee super grote fonteinen met alle namen van de slachtoffers op de randen.
Afbeelding
de fonteinen staan precies op de plaats waar vroeger de torens stonden. Afbeelding
zover zijn ze nu met One World Trade Center (Freedom Tower) wordt wel een mooi ding, alleen de rest van het nieuwe wtc is beetje minder, wordt wel heel modern iig maar past misschien niet zo goed bij de rest van de stad, achja dat zien we dan wel.

Afbeelding

ik weet nog precies wat ik deed 10 jaar geleden, in detail nog wel. Ik was iig met mijn neef aan het spelen in de schuur en ik had geen besef van dat het zo erg was.

Ik heb onderhand alle foto's en videos hierover gezien, verschrikkelijk echt verschrikkelijk
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Twin Towers

Ik zal die dag zeker nooit vergeten, ben namelijk 11-9 jarig dus zodra ik zeg dat ik 11 september jarig ben is het eerste wat men zegt: ow dat is die dag met de Twin Towers.
Vandaag ben ik dus 41 geworden en heb toch ff stil gestaan bij degene die 10 jaar geleden die gebeurtenis hebben meegemaakt,zijn omgekomen of degene die groot verlies hebben geleden en het overleeft hebben.
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Twin Towers

redhead0966 schreef:Ik zal die dag zeker nooit vergeten, ben namelijk 11-9 jarig dus zodra ik zeg dat ik 11 september jarig ben is het eerste wat men zegt: ow dat is die dag met de Twin Towers.
Inderdaad. Mijn stiefzus ook en het is gelijk wat je zegd van goh dat is de dag van de aanslagen.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Twin Towers

Heeft Sharia 4 Holland het toch niet gevierd?? Want bij Powned nieuws stond er een woordvoerder daarvan heel enthousiast te vertellen dat ze gingen feesten.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Twin Towers

Ik kan het me niet meer herinneren want ik was 3, maar ik weet nog wel dat ik het een paar jaar later hoorde bij een geschiedenisles. Hoe het nummer van de vlucht in 'windings 3' (een lettertyp) ook een vliegtuig, twee torentjes en een doodshoofd waren.. Dat vond ik echt heel.. Raar toen. Ik ben er heel veel filmpjes van gaan kijken en kon ook een tijdje lang niet van slapen.

Ik vind het vreselijk wat er is gebeurt en heb ook respect voor iedereen die heeft gevochten voor zichzelf of voor anderen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Twin Towers

Respect voor al die mensen die hun leven gewaagd hebben..
en voor de mensen in die gebouwen, en hun nabestaanden :cry

Hoe harteloos ben je als je zoiets doet :cry
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie