Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Twin Towers

Omg, vandaag 9 jaar geleden dat de Twin towers zijn ingestort toen was ik dus 1. Maarja, Ik keek laatst zo'n documantere ofzo erover, en dat was zielig. T-T


Willen jullie er nog wat over kwijt

Het is gewoon super erg!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Twin Towers

Als ik eraan terug denk krijg ik nog kippenvel.
Ik kwam terug van school, en mijn moeder zat te huilen voor de televisie. Het was en is nog steeds vreselijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2779
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 12:06

Re: Twin Towers

Ik herinner die bewuste dag nog als de dag van gisteren... heel indrukwekkend...
een mengel moes van emotie's ging er door me heen, nog steeds als ik beelden terug zie op tv
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Twin Towers

Ik zal die dag nooit vergeten :(
Ik ben op 11-09 jarig dus vierde die dag mn verjaardag, de hele dag bleef de tv aan en de mensen op mn verjaardag zijn nog nooit zo lang gebleven als die dag.
We zaten geschokt en huilend met elkaar.
Nu vier ik vandaag mn 40 ste verjaardag maar denk ook aan de slachtoffers en nabestaande van die dag.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Twin Towers

Ik zat toen achter de compuer (duh toen ook al) en toen ik Nana uitliet hoorde ik het op straat.

Het was inderdaad een compleet idiote dag toen en ook ik weet die dag nog goed te herinnen.

De dagn erna alleen maar TV gekeken bijna en nauwelijks geslapen.

De laatste dagen veel documentaires op tv en het blijft elke keer weer slikken al heb ik de meeste docu;s al tig maal gezien.

:cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Twin Towers

redhead0966 schreef:Ik zal die dag nooit vergeten :(
Ik ben op 11-09 jarig dus vierde die dag mn verjaardag, de hele dag bleef de tv aan en de mensen op mn verjaardag zijn nog nooit zo lang gebleven als die dag.
We zaten geschokt en huilend met elkaar.
Nu vier ik vandaag mn 40 ste verjaardag maar denk ook aan de slachtoffers en nabestaande van die dag.


Dat vind ik echt zo lullig voor mensen die op zo'n dag jarig zijn..

Maarja,
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Twin Towers

9-11 is echt... :cry Ik vind het zo erg voor de mensen die er ook bij stonden. Vooral als ze zagen hoe mensen naar beneden sprongen van dat hoge gebouw en hoe ze toen neerkwamen. Voor hun is het nog erger, maar die mensen hebben gelukkig al 9 jaar rust.

Ik vind het alleen niet zo leuk dat ik een paar dagen erna jarig ben... :sweatdrop (14 september))
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Twin Towers

Ik vind het supererg, ik was 5, en ik zat met mijn moeder voor de TV. Op een gegeven moment zei ik;
Die bouwers moeten hun blokken beter maken, zo vallen al de mensen eruit en komt er vuur! Dat weet ik nog zo goed!

:'(
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Twin Towers

Ik was toen vijf, en tijdens het koffie drinken(dronk ik toen ook al :lol) kwam dat op het nieuws. Ik herinner er me niet veel van, maar het blijft toch wel in je geheugen zitten, zo'n aanslag.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Twin Towers

Het is verschikkelijk wat daar gebeurde. Erger nog: mijn familie dacht dat mijn vader OOK dood was!

Hij zat namelijk ook in een vliegtuig naar amerika op dat moment. Gelukkig zat hij niet in 1 van die vliegtuigen, ik ben God daar nog steeds heel erg dankbaar voor. Maar mijn familie wist dat natuurlijk niet op dat moment... Mijn vader werd ondergebracht in Canada, waar geen telefoon was: niemand daar had enig idee wat er aan de hand was.

Ik ben deze zomer op de plek van de Twintowers geweest. Er staat nog niet veel. Alleen heel veel bouwvakkershuisjes en hijskranen. Misschien post ik later nog foto's

We mogen het nooit vergeten wat daar is gebeurd :cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Twin Towers

Het is wel erg wat daar allemaal gebeurd is. Maar vergeet ook niet dat aanslagen, rampen overal in de wereld gebeuren. Nu nog, een heel land word vernietigd. Dat is even erg als de 9/11. Daar hoor ik niemand iets over zeggen. Vind ik wel een beetje overdreven. Het is goed voor de nabestaanden die hun families gaan herdenken. Maar waarom bemoeit de rest van de wereld zich ermee?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Twin Towers

Ik vergeet het ook nooit weer.. ik was toen 11 en ik was in de sportschool om te trainen.. en ik keek naar de tv die daar altijd aanstond en zag dat beeld toen steeds. ik dacht eerst dat het een film was. ik geloofde niet dat, dit echt kon gebeuren.. en toen ik thuis kwam zag ik dus dat het echt was.

Vanavond wil mijn vader de film zien. heb um nog nooit gezien dus ik ben benieuwd.
Kyta

Re: Twin Towers

:cry .. ja ook voor mij is die dag bij gebleven.. mijn partner was toen internationaal chaufeur en zat in Italie vast en mocht niet naar huis vanwege veiligheids redenen, de tunnels waren allemaal afgesloten, dat ivm met evt. aanslagen daar.. pff.. ik was best in paniek toen.. en heb de hele dag alles gevolgd.. een trieste dag voor een heleboel families en vrienden.. :cry
Gebruikersavatar
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2779
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 12:06

Re: Twin Towers

@ Vampressed... waarom er wereldwijd aandacht aan word besteeds is omdat t de hele wereld aan gaat... de mensen die overleden zijn tijdens de ramp op 11-09-01 kwamen uit 83 verschillende landen.
er is ook wereldwijd aandacht door de oorlog in t midden oosten, deze daad kwam voort vanwege die oorlog.
Het gaat niet om gewoon een ramp, t gaat om oorlog, een oorlog waar ieder1 in de hele wereld last van heeft.
Gebruikersavatar
callieballie400
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
do 09 sep 2010, 20:07

Re: Twin Towers

Ik was toen vier en ik had er toen naar gekeken. Ik zei toen dat ik nooit meer wou vliegen, maar een paar jaar later was ik weer vergeten dat ik dat zei en ben ik naar de VS gegaan.
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Twin Towers

ik was 8, dat weet ik ook nog wel toen ik thuis van school kwam en iedereen zat toen aan de tv gekluisterd...

Ik heb inmiddels al ik weet niet hoe veel docu's gezien, met allemaal theorieën voor en tegen enzo maar ik weet nu nog steeds niet wat ik nou precies moet geloven :S
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Twin Towers

Ik weet eigenlijk niet eens meer waar ik was. Zal vast komen omdat ik het niet interresant vond (en dat gaat dan over waar ik was, niet wat er gebeurd is) 8-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Twin Towers

ik was op vakantie, geen tv ofzo daar.

toen ik thuis kwam wist ik niet wat ik hoorde en dat ze een grap maakte. maar helaas ze waren echt ingevlogen door een paar vliegtuigen.

maar ff film binnengehaald van world trade center een zien of ze het een beetje rampzalig verfilmd hebben.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie