Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

38 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Sinterklaas

Wij vieren geen sinterklaas meer, alleen kerst :D vind ik wel veel gezelliger :)

En over pepernoten, veel mensen zeggen dat ze elk jaar weer eerder in de schappen liggen, maar dat heb ik toen is na gevraagd en dat is al 25 jaar lang vanaf dezelfde datum (kruidvat moest eerst ook de pepernoten uit de schapen halen omdat ze te vroeg waren :P).
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Sinterklaas

Essel schreef:Haha, jaa, maar aangezien in vandaag de pepernoten alweer in de winkel zag liggen :p
Pepernoten?! Die MOET ik gewoon hebben hier in Spanje. Kan er een zakje deze kant opkomen? :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Sinterklaas

Ik kies meestal iets en voor de rest krijg ik dan nog een beetje geld bij tot een bepaald afgesproken bedrag! :P Ik vraag vast en zeker Na Middernacht :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Sinterklaas

Xelles schreef:
Essel schreef:Haha, jaa, maar aangezien in vandaag de pepernoten alweer in de winkel zag liggen :p
Pepernoten?! Die MOET ik gewoon hebben hier in Spanje. Kan er een zakje deze kant opkomen? :D
In Spanje zullen er toch wel hele voorraden pepernoten zijn :P
Kyta

Re: Sinterklaas

kaskai schreef:
Xelles schreef:
Essel schreef:Haha, jaa, maar aangezien in vandaag de pepernoten alweer in de winkel zag liggen :p
Pepernoten?! Die MOET ik gewoon hebben hier in Spanje. Kan er een zakje deze kant opkomen? :D
In Spanje zullen er toch wel hele voorraden pepernoten zijn :P
Ja lekker.. vertel maar gewoon dat jou buurman Meneer Sinterklaas is Xelles.. en dat je elke avond aan de pepernoten zit bij die buurman.. :S .. of heb ik mijn mond voorbij gepraat.. :blink
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Sinterklaas

tessiegril schreef:pepernoten in september?!?
dan kunnen ze net zo goed niet uit de winkel halen

ik vraag eens een jaar niks ik ben toch al jarig in december en kerst vieren wij erg groot met alles er op en eraan dus ik vraag eens niks

(morgen kan ik van gedachten veranderd zijn hoor)

Ja maar in januari ligen bij ons ookal de paaseiren in de rekken
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Sinterklaas

kyta1702 schreef:
kaskai schreef:
Xelles schreef:
Essel schreef:Haha, jaa, maar aangezien in vandaag de pepernoten alweer in de winkel zag liggen :p
Pepernoten?! Die MOET ik gewoon hebben hier in Spanje. Kan er een zakje deze kant opkomen? :D
In Spanje zullen er toch wel hele voorraden pepernoten zijn :P
Ja lekker.. vertel maar gewoon dat jou buurman Meneer Sinterklaas is Xelles.. en dat je elke avond aan de pepernoten zit bij die buurman.. :S .. of heb ik mijn mond voorbij gepraat.. :blink
Kyta :scared ! Ik ben geschoked, nu wil ik ook Xelles!
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Sinterklaas

JustMyLife schreef:De sint komt ongeveer op 20 november in het land. Dan blijft hij tot en met zijn verjaardag: 5 december.

Ik vind het een beetje stom dat hier nu al een topic voor is :P. Ik hoef niet de winkels te volgen, dus ik houdt mijn wensen voor me, totdat de sint in het land is :D.
Correctie: Hij komt op zaterdag 13 november rond 12:00 aan in Harderwijk. Waarna alle kindjes van Nederland weer hun schoentje mogen zetten. Pakjesavond vieren we in Nederland op 5 december (in België op 6 december) en Sint is dan ook druk met cadeautjes uitdelen en vertrekt daarom stilletjes op 6 december weer terug naar Spanje :fluit
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie