Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

83 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Nachtmerrie

Essel schreef:Ik heb er bijna nooit één. Maar ik had er toen ik ong. 6 was heel vaak een over een krokodil en een piraat... Ik snapte er ook niks van xd en toen ging ik altijd bij mijn ouders in bed... (A)
Van Peter Pan?
Daar wordt kapitein Haak ook opgegeten door een krokodil.
Ow nee, alleen zijn hand! :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Nachtmerrie

Goeed, ik ken volgens mij nog aardig wat nachtmerries:

Ik kon zwemmen in zee, lekker ademen enzo, komt er ineens een haai aan, ik achter een rots schuilen die niet zo /\ maar zo \/ in zee stak xD Dus die haai ziet me uiteindelijk toch, zwemt boos naar me toe :mad en dan sta ik ineens in onze woonkamer (met meubels die we nu niet meer hebben) voor de pc.. met een houten stoel tussen mij en de pc. Komt ineens die haai uit die stoel O_______O tot zn middel ofzo, en helemaal heen en weer Gr-hwo-gr-en en dan wordt ik wakker. En dat was behoorlijk eng
_______________
Volgende, ik kwam uit school, helemaal niemand op straat, komt ineens David's (mijn vriend) opa aanrijden in een hele oude, rode auto. Hij wil mij aanrijden :l
En toen werd ik weer wakker
_______________
Andre van duin had vuur in zijn ogen, keek een beetje vrolijk en kwam steeds dichterbij mij terwijl er een heel dramatisch muziekje speelde.. Die was wel behoorlijk kort.
_______________
Ik zat ik een kippenhok voor ons huis (die we niet hebben :bored ) en wilde er maar al te graag uit!
Maar dat mocht niet van de haan die op een stokje boven het poortje zat en gooide toen een blikje cola op mijn kop O_o En toen moest ik huilen, net als een plaatje van donald duck -.-
_______________
Een heeeeeele oude, ik zag mijn oom in het oude huis van mijn opa en oma, hij wilde mij niet helpen en ik zat ergens opgesloten in een kist op de schutting van de tuin. En dat was best eng!


Pfooe, dat zijn de dromen die mij zo'n beetje het meest zijn bijgebleven.
Just be kind.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Nachtmerrie

^ :lol sommige zijn best grappig qq

Gister droomde ik dat ik een droom had t was echt heel ingewikkeld .__.

Dus ik droomde dat ik een droom had, toen werd k wakker uit die droom in mijn droom, en toen werd k echt wakker. Weird
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Nachtmerrie

Bump + PP, slecht bezig. :)

Maar ik had vannacht een droom, niet echt een nachtmerrie.

Ahem:
Ik ging naar de club van mijn vriend, tenminste, was ik van plan. Toen ging het keihard sneeuwen en kon ik niet. ik zou opgehaald worden. Maar de man die mij ophaalde vertrouwde ik niet. Dus toen ik meefietste met m wist ik het zeker: die man is niet te vertrouwen .__. Dus ik keer me gauw om, ga weer naar huis toe enzo.

Even later was ik met mijn echtgenoot en 2 kinderen in de lift en ik was een vrouw geworden (wtf gast xD ) Het was nacht en we zaten hoog in de flat en toen kwam de lift vast te ziten. de deur ging open, en weer dicht. Ik kon net zien dat die man van de sneeuw zegmaar in een kastje zat te rommelen. O__O Dus ik hield die deur tegen, zo sterk was ik ineens en hij deed hem steeds weer dicht. En ik maar tegenhouden en weer opendoen. Uiteindelijk was ik het zat en rende uit de lift. Toen deed ik wat geniale Kung Fu trickjes en lag tie binnen no-time op de grond xD Ik was volgens mij heel trots op mezelf. (A) Ik vond het echt een leuke droom! x'd

Toevallig had ik gisteren de film 'Salt' gezien, met Angelina Jolie :) Die doet ook altijd dat soort vecht-trucjes :)
Just be kind.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Nachtmerrie

Okaaii mijn nachtmerrie,

ik zat op mijn kamer en keek tv, de tv werd warm dus ik zette hem uit.. En toen ging hij roken, ik mijn moeder roepen samen naar beneden rennen en wachten, we hoorde een knal en ik keek naar buiten, en zag een wolk van een explosie, toen was de wolk bij mij en stond ik in de brand, en toen ging ik naar de woonkamer en lag er as.. En toen werd ik wakker..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Nachtmerrie

xD ^
@maike; lijkt een beetje op het einde van deze afl. van phineas & ferb.. :)
[youtube]LVRGQt5HrhQ&feature=related[/youtube]
begin om 7:33
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Nachtmerrie

ik had vroeger echt iets irri 's, vroeger als ik een enge film zag in de avond en daarna ging slapen ging ik erover dromen...
____
Dus ik was op school opeens ben ik iemand die steeds het licht aan moet doen om monsters weg te jagen... en dat doe ik dan iets van 5x en daarna kan ik me niet meer bewegen en zit ik vast in de zandbak xD en dat zand veranderd in drijfzand en opeens ben ik in mijn oude klaslokaal er zijn 6 monsters binnen gedrongen dus ik ga naar een andere klaslokaal werken mijn ouders opeens op school en zijn er miljoenen van hun ik waarschuw ze . En dan loopt me vader naar de gang en word ie verbrand en dan loopt me moeder er ook heen en verbrand ze ook :scared En dan word ik opeens opgegeten door de replicia 's van me ouders
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Nachtmerrie

Oke, vannacht had ik eigelijk best wel een melige droom/nachtmerrie xD
---
Ik was dus gewoon thuis aan 't slapen, gaat ineens de deur open van mijn kamer. Goed, ik niets doorhebben natuurlijk. Hoor ik ineens zo'n eng 'GRAAWH' geluidje wat die monsters van Amnesia ook altijd maken. xD Maargoed. Toen kwam er dus ineens een amnesia monster binnen (hij leek wel heel echt x] ) met een vuilniszak. (die avond daarvoor had ik uit puur verveling chackie chan zitten kijken en toen was er dus een gast vermoord met zo'n papierversnipper-ding voor bomen. xD) Dus ik helemaal in paniek want ik dacht dat er een of ander lijk in zou zitten. Ondertussen zat ik nog steeds in mn hoogslaper met een kussen voor m'n ogen :3 Toen ging dus die vuilniszak open: KWAM NIJNTJE ERUIT o____O

Goed, dat was eigelijk best wel vaag xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Nachtmerrie

:swing 1-0 voor nijntje, wel echt vaag maar ook grappig! :D

Ik heb vaak alleen maar mooie dromen, en als ik nachtmerries heb vergeet ik die altijd :sleep
Maar 1 keer droomde ik dat ik aan de stok had met piraten ofzo (je moet even weten: ik kijk uit op de kamer van mijn ouders) en toen lag ik op 1 of andere manier weer veilig in mijn bed, maar toen kwam er een piraat uit de deuropening van de kamer van mijn ouders :O en toen kwam hij met zo'n scherp mes op mij af en toen schrok ik wakker :cry toen was ik echt heeeeel bang. :(
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Nachtmerrie

Ik heb niet zo vaak nachtmerries, omdat ik eigenlijk nooit bang ben. Heb alleen een hekel aan beestjes, dus als ik een nachtmerrie heb. Dan is het altijd dat ik beestjes op me voel lopen of op mn muren zie lopen enz... En als ik dan omhoog schrik zie ik altijd wat wegschieten in mn kamer.

En zo'n droom kan ik dan meerdere malen per nacht hebben. Niet heel erg fijn :P
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Nachtmerrie

ik had laatst een droom dat ik naar school ging, nieuwe klas enzo
Kom ik daar binnen, kijken ze me allemaal aan van: Rot maar weer op.
Word ik in de pauze bedreigd met een stiletto (mes, niet de schoen xd ) en bloed ik half dood .__.
Dan na een jaar kom ik weer terug in die klas, en vermoord ze :D
(ja ik ben agressief, en het kan niet, en blabla maar het was een leuk einde :) )
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Nachtmerrie

Toen ik zes was had ik een nachtmerrie die ik nog weet als de dag van gister (ik heb een slecht kortetermijngeheugen, dus ik weet niet alles meer)

Ik was met een groepje mensen naar het strand. In zee lagen allemaal dode dieren: giraffen, neushoorns, en dergelijke. Ze waren vermoord door piranha's. Er was ook een eilandje waar ik heen ging langs een heel dun paadje. Langs dat paadje liepen allemaal ratten. Dit alles was nog niet het ergste: als lunch mocht ik alleen boterhammen met hagelslag eten.

Waar dat laatste op sloeg weet ik niet, maar toen ik zes was vond ik dat best wel niet leuk. Ik wilde alleen boterhammen eten met boter, pindakaas en honing.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Nachtmerrie

Vannacht zat ik in een engels dorpje met een franse naam xD Op een meertje op een stel hekjes, met een paar klasgenoten en Trina Vega van Victorious. Zegt ze ineens: "Kijk, ik heb nieuwe laarzen!!" En zit ze de hele tijd omhoog met haar voeten omdat ze niet nat mogen worden xD En dan wordt ze gebeld door haar vader en wordt ze hyper omdat haar vader belt met een papegaai -___-

Niet eng, wel grappig xD
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Nachtmerrie

Mijn engste droom ging over twee veenlijken die geen rust konden vinden.. Da was echt mega eng, de dagen daarna ging ik ook een soort van denken dat ze in mijn kamer waren ;S
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Nachtmerrie

Tip: Als je in het donker denkt dat er van alles en nog wat in je kamer zit, zet dan bv. de radio aan.
Dat helpt, weet ik uit ervaring XD
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Nachtmerrie

^ vooral handig als je ouders slapen zeker :flapper
grapjuh ;3

Ik had anderhalve maand geleden heel vreemd gedroomd. Niet zozeer een nachtmerrie maar het was echt super vreemd.
Ik hoorde dus opeens dat de zus van een jongetje uit het team van me broertje was overleden. Blijkbaar vonden mijn ouders het logisch om mij, als 15-jarige die dat meisje nog nooit heeft ontmoet, aan te wijzen als diegene die de uitvaart moest organiseren.
Toen ik dat deed ging ik allerlei onderzoek doen naar dat meisje, wie ze was, wat ze voor iedereen betekende, enzovoorts. Op die manier ben ik haar een beetje leren kennen. Op de uitvaart zelf moest ik toen heeeel hard huilen..
De volgende ochtend hoorde ik dat mijn overgrootmoeder was overleden, echt heel vaag.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Nachtmerrie

^&^^
Vaag xD

Ik had een paar dagen gedroomd dat ik naar een Slipknot concert ging, alleen was het niet echt een concert, maar een.. tjaa, je zat in een kring van stoelen en hun gingen in het midden optreden.. En toen ze kwamen riep ik; 'hee, Joey!' en toen draaide Joey zich om en gaf me een boks xD
En in diezelfde nacht heb ik ook gedroomd dat ik een 3 had voor een Engels so (die ik donderdag heb gemaakt) en dat ik moest herkansen..

En vorige nacht droomde ik ook dat er een concert was op een plein, en dat eerst Slash kwam, maar dat ik het saai vond omdat hij Sweet Child O' Mine niet ging spelen, dus ging ik weg, en toen hoorde ik in een keer A7x spelen (met Warmness On The Soul dacht ik in mijn droom) en toen ging ik daarheen, alleen stonden alleen Matt en Johnny op te treden, en ik vond het crap dat de 2 leuksten er niet bij waren xD

O_o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie