Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

85 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Hoera! Hiki is Abraham!



Happy Birthday Hiki! En het is niet zomaar een verjaardag, maar je 50ste!

Maar wij wisten het wel en we hebben een klein cadeautje gemaakt met een aantal (team)leden van S3N:

Afbeelding

Van ons allemaal (en dan mag ik denk ik ook wel spreken van alle leden die er niet bij staan) van harte gefeliciteerd! Geniet van deze dag, en van alle dagen hierna... En nee, ik ga geen speech geven, want daar ben ik heel slecht in, maar toch wil ik wel wat zeggen: Hiki, ga zo door, want een S3N zonder Hiki bestaat niet! Dat S3N, of in ieder geval het team, ook eens 50 mag worden!

En in dit topic kunnen jullie Hiki natuurlijk allemaal feliciteren :)
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Hoera! Hiki is Abraham!

Gefeliciteerd Hiki! Ik vind het echt erg tof van Nina dat ze dit cadeau heeft geregeld in samenwerking met de (team)leden. Het is erg geslaagd ook al zeg ik het zelf.

Vind je het erg als ik vannacht al een groot deel van de taarten voorraad opgegeten heb? :fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Hoera! Hiki is Abraham!

Gefeliciteerd Hiki! 50 is een hele leeftijd, geniet van deze dag :)

Xelles heeft het ook al op de homepage gezet, maar ik wil toch nog even zeggen dat ik wat mensen heb uitgekozen die vaak op het forum te zien zijn. Mijn excuses als je dus geen pm hebt gekregen van mij.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Hoera! Hiki is Abraham!

Xelles schreef:Gefeliciteerd Hiki! Ik vind het echt erg tof van Nina dat ze dit cadeau heeft geregeld in samenwerking met de (team)leden. Het is erg geslaagd ook al zeg ik het zelf.

Vind je het erg als ik vannacht al een groot deel van de taarten voorraad opgegeten heb? :fluit
Ik wilde eerste schrijven ' Gefeliciteerd, hiki, en nog vele taarten ' :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie