Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

438 berichten • Pagina 3 van 22

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Bakie schreef:En aangezien je vraagt of je het vanuit een gebouw maakt, waarvan het lijkt dat het zo is...dan zal het wel niet zo zijn :P
Dat lag er wel heel erg bovenop ja.., maar dat klopt. Die foto is gewoon vanaf de weg genomen, dezelfde weg zelfs die je beneden ziet lopen! Ik vond dit één van de meest aparte foto's, aangezien bijna iedereen vroeg of ik die vanuit mijn hotel had genomen ofzo.. xD
Afbeelding
PeeAr
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 07 jan 2010, 15:11

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Hoi,

Eerst even een opmerking voor LotsofNothing :)
Mooie foto's, maar van je derde foto zou ik een heel stuk van de lucht weghalen en e.v. iets van de onderkant. Daar wordt de foto een stuk beter/sterker van.
De lucht leidt nu teveel af van het onderwerp. (H)

Zelf fotografeer ik met een Canon Eos 5D gebruik meestal een 70-200 f 2.8 telezoom.
Binnenkort komt daar nog een 100 mm macrolens en een "langere" tele bij. :D
Vroeger deed ik, als freelancer, vooral studio werk, theaterfotografie, (straat)reportages e.d.
Nu is het vooral natuurfotografie.
Variërend van landschappen, dieren en planten en natuurlijk niet te vergeten onze kleinkinderen en huisdieren (2 honden en 3 katten).

Ik zal wel een aantal foto's opzoeken en hier plaatsen. :D
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Ik dacht dat het de weerspiegeling was van iets met auto-lichten...

Ik ga zo even mijn hyves foto's uploaden op photobucket. Overal miden in de foto's staat zo'n copyright tekentje met mijn naam omdat ik eerst altijd dacht dat als iemand mn foto wil stelen ze het dan het onderwerp niet uit kunnen knippen zonder mijn naam erbij :P
Nu zet ik het er niet meer bij of onder in de hoek. :P
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Zo, ik heb wat foto's geupload die ik heb gemaakt tijdens mijn 4 jaar vrijwiligerswerk op het NOP ; Nederlandse Opvang Papegaaien.

(Misschien dat mensen het herkennen van de aflevering van Radar ooit, waardoor het park nu bijna failliet is. Er werd beweert dat er niet goed voor de vogels en andere dieren gezorgd zou worden maar dat is grote onzin. (Ik was al gestopt met vrijwilligerswerk overigens toen dit op tv kwam.)
Voor de mensen die het park niet kennen: KLIK Papegaaienpark Is een bezoekje zeker waard :P

Maargoed de foto's:
De Vale Gier, was een ontzettend mooie vogel maar wel wat agressief helaas.
Afbeelding

Koningsgier, Joop was zijn naam en ik kon als een van de weinige ontzettend goed met 'm overweg. :)
Afbeelding

Sneeuw uil
Afbeelding

Jaarvogel, heel leuk beest. Kon zowel hem als zijn vrouwtje uit de hand voeren.
Afbeelding

Halsbandparkiet
Afbeelding

Lelkraanvogel
Afbeelding

En dan nu wat dieren uit de tropenkas waar ik 1 van de leidinggevende was (H)

Leguaan, kropen er verschillende van los rond in de kas. Tot wel 2 meter lang (met staart erbij)
Afbeelding

Hop, vorig jaar in het wild gezien in Zuid Frankrijk.
Afbeelding

Klokvogel
Afbeelding

En de laatste voor vandaag, grappigste foto die ik er ooit gemaakt heb: Een trio baardagamen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Super nice foto's:P Vooral die van die gier!
Ik heb zelf een Canon EOS 1000D, maar moet toch nog wel wat oefenen voordat ik dit voor elkaar ga krijgen:P Portret- en natuurfoto's word ik wel steeds beter in...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie